Loading... (0%)

banner csd

Primar
Ioan-Catalin IORDACHE
Apartenenta politica: PNL
Profesia: inginer electrotehnist
Adresa de e-mail: primaria@saru-dornei.ro
Număr de telefon: 0230574463
Program audiențe: luni, miercuri – orele 10-14

Doresc sa va urez bun venit pe site-ul Primariei Comunei Saru Dornei.
Va multumesc  ca utilizati si acest canal de comunicare, unde veti gasi informatii utile despre activitatea administratiei locale si lucruri interesante despre comuna Saru Dornei, in general.
Sper sa gasiti acest site functional, informativ si mai presus de toate, util.
Multumesc locuitorilor Comunei  Saru Dornei pentru interesul pe care il manifesta fata de toate evenimentele, noutatile si activitatile de interes  public. In aceasta directie doresc sa sustin implicarea acestora pentru ca Saru Dornei sa continue sa se dezvolte, pastrand totodata traditia si valorile.
Celor care nu ne cunosc istoria si pe noi, ii invit sa strabata frumusetile acestei zone binecuvantate de Dumnezeu, bucurandu-se de ospitalitatea si generozitatea specifice bucovinenilor.
As dori ca odata cu trecerea prin comuna noastra sa va faceti o impresie foarte buna despre locuitori, despre zonele noastre pitoresti si sa reveniti la noi in comuna ori de cate ori veti avea ocazia.
Celor care vizitati comuna prin intermediul acestui site, va adresez salutul meu si al intregii echipe.

Cu cele mai alese ganduri,
Primar
Ioan Catalin IORDACHE
Viceprimar
Liviu-Ilie CRĂCANĂ
Apartenenta politica: PNL
Adresa de e-mail: primaria@saru-dornei.ro
Număr de telefon: 0230574463
Program audiențe: marti, joi – orele 10-14

Organigrama

Bugetul local de venituri și cheltuieli al Comunei Șaru Dornei - anul 2019
Bugetul local de venituri și cheltuieli al Comunei Șaru Dornei - anul 2018
Lista debitorilorpersoane fizice - care inregistreaza obligatii restante fata de bugetul local la 31.12.2017.
Lista debitorilorpersoane juridice - care inregistreaza obligatii restante fata de bugetul local la 31.12.2017.
Bugetul local de venituri și cheltuieli al Comunei Șaru Dornei - anul 2017
Bugetul local de venituri și cheltuieli al Comunei Șaru Dornei - anul 2016
Situatii financiare

 Buget, indicatori economici si plati restante 2011-2019

Lista tuturor funcțiilor publice conform prevederilor art . 33 din Legea nr. 153/2017



		
Serviciul datoriei publice locale
INFORMATII PUBLICE
Informaţia de interes public reprezinta orice informaţie care priveşte activităţile sau rezultă din activităţile unei autorităţi publice sau instituţii publice, indiferent de suportul ori de forma sau modul de exprimare a informaţiei.

 Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice:
- Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare
Structura organizatorică, atribuţiile compartimentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe:
- Organigrama si Regulamentul de organizare şi funcţionare pentru aparatul de specialitate al Primarului comunei Saru Dornei, aprobat prin Hotararea Consiliului Local Saru Dornei nr. 59/2014.

Programul de funcţionare al aparatului de specialitate:
- Luni – Vineri – 8:oo – 16:oo

Programul de audienţe:
- Primar Ioan-Catalin IORDACHE -  luni, miercuri – orele 10:oo – 14:oo
- Viceprimar Liviu-Ilie CRACANA – marti, joi – orele 10:oo – 14:oo

Rapoarte de evaluare a implementarii Legii nr. 544 /2001
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 544 /2001 in anul 2018
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 544 /2001 in anul 2017
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 544 /2001 in anul 2016
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 544 /2001 in anul 2015
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 544 /2001 in anul 2014
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 544 /2001 in anul 2013
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 544 /2001 in anul 2012
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 544 /2001 in anul 2011
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 544 /2001 in anul 2010
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 544 /2001 in anul 2009
Excepţii de la accesul liber al cetăţenilor

Sunt exceptate de la accesul liber al cetăţenilor următoarele informaţii:
a) informaţiile din domeniul apărării naţionale, siguranţei şi ordinii publice, daca fac parte din categoria informaţiilor clasificate potrivit legii;
b) informaţiile privind deliberările autoritatilor, precum si cele care privesc interesele economice si politice ale Romaniei, daca fac parte din categoria informatiilor clasificate potrivit legii;
c) informatiile privind activitatile comerciale sau financiare, daca publicitatea acestora aduce atingere principiului concurentei loiale potrivit legii;
d) informatiile cu privire la datele personale, potrivit legii;
e) informatiile privind procedura in timpul anchetei penale sau disciplinare, daca se pericliteaza rezultatul anchetei, se dezvaluie surse confidentiale ori se pune in pericol viata , integritatea corporala, sanatatea unei personae, in urma anchetei efectuate sau in curs de desfasurare;
f) informatiile privind procedurile juridice, daca publicitatea acestora aduce atingere asigurarii unui proces echitabil ori interesului legitim al oricareia dintre partile implicate in proces
g) informatiile a caror publicare prejudiciaza masurile de protectie a tinerilor.

Lista tuturor funcțiilor publice conform prevederilor art . 33 din Legea nr. 153/2017.

Lista tuturor funcțiilor publice, la 31.03.2018,  conform prevederilor art . 33 din Legea nr. 153/2017.

CHESTIONAR ON-LINE

Chestionarul are drept scop aflarea punctului dvs. de vedere asupra gradului în care v-a afectat încetarea activității miniere din localitate. Prin acest proiect se doreste cuantificarea efectelor economice și sociale pe care această decizie le-a produs, atât asupra persoanelor direct implicate în această activitate, cât și asupra restului comunității. Prin urmare, vă rugăm să completați acest chestionar, atât în situația în care ați fost salariat al minei (sau membru al familiei unui salariat), cât și în situația în care sunteți un locuitor al localității, neimplicat direct în activitatea minieră. Datele furnizate vor fi prelucrate și integrate într-un studiu iar concluziile vor fi oferite primăriei pentru a putea fi, eventual, utilizate în Strategia de dezvoltare a comunei.
Eventualele păreri personale, sugestii sau comentarii pe care veți dori să le faceți în legătură cu subiectul închiderii minei (pentru care am rezervat spațiu în finalul chestionarului), vor fi incluse în studiul nostru.

Vă rugăm să aveți amabilitatea să răspundeți la întrebările următoare accesand urmatoarea adresa:

http://dipacult.usv.ro/instrumente.html

BIROUL ELECTORAL DE CIRCUMSCRIPȚIE COMUNALĂ NR.98 ȘARU DORNEI

TABEL

P

Raport Anexa82_11_001

Empty section. Edit page to add content here.
Publicatii de casatorie

Costinean Petru si Busuioc Roxana-Aurica – 09.05.2019

 Apetrei Gheorghita-Dumitru si Renita Ana – 02.05.2019

Lostun Dumitru si Lupuleasa Paraschiva – 02.05.2019

Popa Petru si Dunca Anuta – 02.05.2019

Spatar Dan-Constantin si Pascan Mirela – 21.02.2019

Pata Alexandru si Constantineanu Elena Corina – 14.02.2019

Cozan Dorut si Gavril Ramona Gabriela – 17.01.2019
Marchievici Vilhelm si Craciun Aurica – 17.01.2019
Padurariu Mihaita Gabriel si Mihalea Minorica Andreea – 18.01.2019

Buzilă Cătălin-Ioan – Nicoară Voichita – 01.11.2018

Lostun Ilie – Ailoaie Doinita – 30.10.2018

Hristachi-Simionescu Alexandru – Chiriac Dorina-Cristina – 24.10.2018

Dranca Robert-Catalin – Jijie Daniela – 12.10.2018

Rusoi Bogdan-Ionut – Andrei Catalina – 11.10.2018

Alupei Vasile – Ortoanu Ilenuta – 04.10.2018

Trimbitas Ioan Radu – Dascalita Petronela-Camelia – 04.10.2018

Gheorghica Danut – Rusu Nicoleta Felicia – 27.09.2018

Lostun Gheorghe-Gabriel – Chiforeanu Georgeana-Leontina – 20.09.2018

Maximiuc Petrea – Morar Laura-Ioana – 16.09.2018

Hadjiu Marcel – Grigoras Andreea-Mihaela – 13.09.2018

Tarca Valentin – Mitronescu Nicoleta-Ramona – 31.08.2018

Nacu Bogdan – Boanches Madalina – 30.08.2018

Apetroaie Alexandru – Mihalache Georgiana-Andreea – 30.08.2018

Ciuntu Vladimir – Juncu Eugenia – 30.08.2018

Mezdrea Ioan – Buzila Mirela-Ioana – 23.08.2018

Manciuc Gheorghe – Moraru Felicia – 19.07.2018

Lostun Catalin – Popescu Nicoleta-Crizantema – 12 iulie 2018

Brascan Rares-Eusebiu – Rusu-Aelenei Ramona – 29.06.2018

Tiritelnicu Bogdan-Eugen – Niculita Camelia – 28.06.2018

Pascu Cristian-Dumitru – Apetrii Madalina – 28.06.2018

Boca Ovidiu-Costel – Cozan Petronela-Adina – 28.06.2018

Niculita Adrian-Pata Madalina-Maria – 10.05.2018

Lostum Mircea-Ortoanu Mihaela – 04.05.2018

Pata Bogdan-Lupu Marta – 26.04.2018

Dania Alin-Constantin și Pardău Camelia – 31.08.2017

Sălăgean Paul-Adrian și Maxim Cătălina - 17.08.2017

CONTACT

Primăria Comunei Șaru Dornei

cu sediul în loc. Neagra Șarului, nr. 138A,
com. Șaru Dornei, jud. Suceava,
cod postal 727517
telefon/fax 0230 574463, 0230 574558
e-mail: primaria@saru-dornei.ro
www.saru-dornei.ro
CONSILIUL LOCAL
Componența Consiliului Local al Comunei Șaru Dornei - 06.01.2017

cl17

Componența Consiliului Local al Comunei Șaru Dornei - 22.06.2016

CL_2016

ART. 36 (1) Consiliul local are initiativa şi hotărăşte, in condiţiile legii, in toate problemele de interes local, cu excepţia celor care sunt date prin lege in competenta altor autorităţi ale administraţiei publice locale sau centrale.
(2) Consiliul local exercita următoarele categorii de atribuţii:
a) atribuţii privind organizarea şi funcţionarea aparatului de specialitate al primarului, ale instituţiilor şi serviciilor publice de interes local şi ale societăţilor comerciale şi regiilor autonome de interes local;
b) atribuţii privind dezvoltarea economico-socială şi de mediu a comunei, oraşului sau municipiului;
c) atribuţii privind administrarea domeniului public şi privat al comunei, oraşului sau municipiului;
d) atribuţii privind gestionarea serviciilor furnizate către cetăţeni;
e) atribuţii privind cooperarea interinstitutionala pe plan intern şi extern.
(3) In exercitarea atribuţiilor prevăzute la alin. (2) lit. a), consiliul local:
a) aproba statutul comunei, oraşului sau municipiului, precum şi regulamentul de organizare şi funcţionare a consiliului local;
b) aproba, in condiţiile legii, la propunerea primarului, infiinţarea, organizarea şi statul de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului, ale instituţiilor şi serviciilor publice de interes local, precum şi reorganizarea şi statul de funcţii ale regiilor autonome de interes local;
c) exercita, in numele unităţii administrativ-teritoriale, toate drepturile şi obligaţiile corespunzătoare participatiilor deţinute la societăţi comerciale sau regii autonome, in condiţiile legii.
(4) In exercitarea atribuţiilor prevăzute la alin. (2) lit. b), consiliul local:
a) aproba, la propunerea primarului, bugetul local, virările de credite, modul de utilizare a rezervei bugetare şi contul de incheiere a exerciţiului bugetar;
b) aproba, la propunerea primarului, contractarea şi/sau garantarea imprumuturilor, precum şi contractarea de datorie publica locală prin emisiuni de titluri de valoare, in numele unităţii administrativ-teritoriale, in condiţiile legii;
c) stabileşte şi aproba impozitele şi taxele locale, in condiţiile legii;
d) aproba, la propunerea primarului, documentaţiile tehnico-economice pentru lucrările de investiţii de interes local, in condiţiile legii;
e) aproba strategiile privind dezvoltarea economică, socială şi de mediu a unităţii administrativ-teritoriale;
f) asigura realizarea lucrărilor şi ia măsurile necesare implementarii şi conformarii cu prevederile angajamentelor asumate in procesul de integrare europeană in domeniul protecţiei mediului şi gospodăririi apelor pentru serviciile furnizate cetăţenilor.
(5) In exercitarea atribuţiilor prevăzute la alin. (2) lit. c), consiliul local:
a) hotărăşte darea in administrare, concesionarea sau inchirierea bunurilor proprietate publica a comunei, oraşului sau municipiului, după caz, precum şi a serviciilor publice de interes local, in condiţiile legii;
b) hotărăşte vanzarea, concesionarea sau inchirierea bunurilor proprietate privată a comunei, oraşului sau municipiului, după caz, in condiţiile legii;
c) avizează sau aproba, in condiţiile legii, documentaţiile de amenajare a teritoriului şi urbanism ale localităţilor;
d) atribuie sau schimba, in conditiile legii, denumiri de străzi, de pieţe şi de obiective de interes public local.
(6) In exercitarea atribuţiilor prevăzute la alin. (2) lit. d), consiliul local:
a) asigura, potrivit competentelor sale şi in condiţiile legii, cadrul necesar pentru furnizarea serviciilor publice de interes local privind:
1. educaţia;
2. serviciile sociale pentru protecţia copilului, a persoanelor cu handicap, a persoanelor varstnice, a familiei şi a altor persoane sau grupuri aflate in nevoie socială;
3. sănătatea;
4. cultura;
5. tineretul;
6. sportul;
7. ordinea publica;
8. situaţiile de urgenta;
9. protecţia şi refacerea mediului;
10. conservarea, restaurarea şi punerea in valoare a monumentelor istorice şi de arhitectura, a parcurilor, gradinilor publice şi rezervaţiilor naturale;
11. dezvoltarea urbana;
12. evidenta persoanelor;
13. podurile şi drumurile publice;
14. serviciile comunitare de utilitate publica: alimentare cu apa, gaz natural, canalizare, salubrizare, energie termica, iluminat public şi transport public local, după caz;
15. serviciile de urgenta de tip salvamont, salvamar şi de prim ajutor;
16. activităţile de administraţie social-comunitara;
17. locuintele sociale şi celelalte unităţi locative aflate in proprietatea unităţii administrativ-teritoriale sau in administrarea sa;
18. punerea in valoare, in interesul comunităţii locale, a resurselor naturale de pe raza unităţii administrativ-teritoriale;
19. alte servicii publice stabilite prin lege;
b) hotărăşte acordarea unor sporuri şi altor facilităţi, potrivit legii, personalului sanitar şi didactic;
c) sprijină, in condiţiile legii, activitatea cultelor religioase;
d) poate solicita informări şi rapoarte de la primar, viceprimar şi de la şefii organismelor prestatoare de servicii publice şi de utilitate publica de interes local;
e) aproba construirea locuinţelor sociale, criteriile pentru repartizarea locuinţelor sociale şi a utilităţilor locative aflate in proprietatea sau in administrarea sa;
f) poate solicita informări şi rapoarte specifice de la primar şi de la şefii organismelor prestatoare de servicii publice şi de utilitate publica de interes local.
(7) In exercitarea atribuţiilor prevăzute la alin. (2) lit. e), consiliul local:
a) hotărăşte, in condiţiile legii, cooperarea sau asocierea cu personae juridice romane sau străine, in vederea finanţării şi realizării in comun a unor acţiuni, lucrări, servicii sau proiecte de interes public local;
b) hotărăşte, in condiţiile legii, infratirea comunei, oraşului sau municipiului cu unităţi administrativ-teritoriale din alte tari;
c) hotărăşte, in condiţiile legii, cooperarea sau asocierea cu alte unităţi administrativ-teritoriale din ţara sau din străinătate, precum şi aderarea la asociaţii naţionale şi internaţionale ale autorităţilor administraţiei publice locale, in vederea promovării unor interese comune.
(8) Consiliul local poate conferi persoanelor fizice romane sau străine cu merite deosebite titlul de cetăţean de onoare al comunei, oraşului sau municipiului, in baza unui regulament propriu. Prin acest regulament se stabilesc şi condiţiile retragerii titlului conferit.
(9) Consiliul local indeplineşte orice alte atribuţii stabilite prin lege.

Extrase din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificarile si completarile ulterioare

HCL nr. 38 din 22 iunie 2016 privind privind constituirea comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate:

Art.1 În cadrul Consiliului local al comunei Șaru Dornei se constituie un număr de 3 comisii de specialitate, după cum urmează :
a. Comisia pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărie comunală, protecţia mediului, turism, servicii şi comerţ, compusă din 5 consilieri;
b. Comisia pentru învăţământ, sănătate şi familie, muncă şi protecţie socială, activităţi social-culturale, sport, culte, protecţie copii, compusă din 5 consilieri;
c. Comisia pentru administraţie publică locală, juridică şi de disciplină, amenajarea teritoriului şi urbanism, apărarea ordinii şi liniştii publice, a drepturilor cetăţenilor, compusă din 3 consilieri

HCL nr. 40 din 14 iulie 2016 privind organizarea comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate:

Art.1. Se aprobă organizarea comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al comunei Șaru Dornei, în următoarea componență:
I. Comisia pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărie comunală, protecţia mediului, turism, servicii şi comerţ:

1. RUSU DRAGOȘ-ION
2. ANTONE GEORGIANA-ANTUSA
3. MORARU BOGDAN-MARCEL
4. SZENTMIHALYI-DOBROVSCHI MARCEL
5. MEZDREA VALERIU

II. Comisia pentru învăţământ, sănătate şi familie, muncă şi protecţie socială, activităţi social-culturale, sport, culte, protecţie copii:

1. PAȚA IONELA
2. RUGINĂ OCTAV
3. ȚÎCȘA HARALAMPIE
4. URSU MIHAI
5. LOSTUN OVIDIU-DUMITRU

III. Comisia pentru administraţie publică locală, juridică şi de disciplină, amenajarea teritoriului şi urbanism, apărarea ordinii şi liniştii publice, a drepturilor cetăţenilor:

1. GURĂU LUCREȚIA
2. SFÎCA CRISTIAN
3. CRĂCANĂ LIVIU-ILIE

2012 – 2016

HCL nr. 37/2012 privind constituirea comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate:
Art.1.  În cadrul Consiliului local al comunei Șaru Dornei se constituie un număr de  3 comisii de specialitate, după cum urmează:
a. Comisia pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărie comunală, protecţia mediului, turism, servicii şi comerţ, compusă din 5 consilieri;
b. Comisia pentru învăţământ, sănătate şi familie, muncă şi protecţie socială, activităţi social-culturale, sport, culte, protecţie copii, compusă din 5 consilieri;
c. Comisia pentru administraţie publică locală, juridică şi de disciplină, amenajarea teritoriului şi urbanism, apărarea ordinii şi liniştii publice, a drepturilor  cetăţenilor, compusă din 3 consilieri

HCL nr. 38/2012 privind organizarea comisiilor de specialitate pe principalele  domenii de activitate:
Art.1. Se organizează comisia pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărie comunală, protecţia mediului, turism, servicii şi comerţ în următoarea componenţă:

  1.   Rugină Octav
  2.   Vasiliu Corneliu Eugen
  3.   Agrumăzascăi Sorin
  4.   Ţîcşa Haralampie
  5.   Moraru Constantin

Art.2. Se organizează comisia pentru învăţământ, sănătate şi familie, muncă şi protecţie socială, culte, activităţi social-culturale, sport, protecţie copii în următoarea componenţă:

  1.   Paţa Margareta
  2.   Sfîca Cristian
  3.   Iordache Tudor
  4.   Crăcană Liviu-Ilie

Art.3. Se organizeză comisia pentru administraţie publică locală, juridică şi de disciplină, amenajarea teritoriului şi urbanism, apărarea ordinii şi liniştii publice, a drepturilor  cetăţenilor în următoarea componenţă:

  1.   Juncu Ioan
  2.   Aelenei Laurenţia
  3.   Gurău Lucreţia
2017
2016

Nr.    AN    LUNA    ZI    CONTINUT

1    2016    1    8    Aprobarea acoperirii definitive a deficitului secțiunii de funcționare la data de 31 decembrie 2015
2    2016    1    27    Aprobarea bugetului local de venituri și cheltuieli a comunei Șaru Dornei pentru anul 2016.
3    2016    1    27    Modificarea Inventarului bunurilor care fac parte din domeniul public al comune
4    2016    1    27    Aprobarea atribuirii suprafeței de 250 mp teren, potrivit Legii nr.15/2003, privind sprijinul acordat tinerilor pentru construirea unei locuinţe
5    2016    2    15    Aprobarea acoperirii definitive a deficitului secțiunii de funcționare la data de 31 decembrie 2015
6    2016    2    15    Asigurarea cofinanțării de la bugetul local pentru categoriile de cheltuieli neeligibile prin PNDL,aferente investiție ”GRĂDINIȚA CU PROGRAM NORMAL ,ȘARU DORNEI
7    2016    2    15    Aprobarea indicatorilor tehnico economici pentru obiectivul de investiții ”Modernizare Școala Gimnazială,sat Șaru Dorne
8    2016    2    15    Asigurarea cofinanțării de la bugetul local pentru categoriile de cheltuieli neeligibile prin PNDL, aferent investiție ”Modernizare Școala Gimnazială,sat Șaru Dornei,
9    2016    2    15     Aprobarea Nivelului de piață al prețurilor de referință pe specii pe grade de accesibilitate și pe sortimente pentru materialul lemnos
10    2016    2    15    Stabilirea modului de valorificare a materialului lemnos rezultat din partida 16038
11    2016    2    15    Aprobarea bugetului local de venituri și cheltuieli pentru anul 2016 privind administrarea suprafeței de 2747,25 ha. teren forestier
12    2016    2    15    Atestarea apartenenței unor imobile la domeniul privat al comunei Șaru Dornei
13    2016    3    9    Aprobarea rectificării bugetului local de venituri și cheltuieli
14    2016    3    9    Acordarea, cu titlu gratuit,a cantităţii de 100 mc. lemn de lucru la drum auto din pădurea propr., pentru  refacerea locuinței,Florea Mircea
15    2016    3    9    Acordarea unui ajutor financiar pentru Dania Oana-Gabriela.
16    2016    3    9    Aprobarea decontării contravalorii costurilor de transport ale personalului didactic
17    2016    3    9    Aprobarea Devizului general al lucrărilor de protecția pădurilor pentru anul 2016.
18    2016    3    9    Stabilirea modului de valorificare a unor partizi
19    2016    3    9    Acordarea scutirii de la plata impozitelor si taxelor locale de catre parohii
20    2016    3    9    Scăderea din evidența analitică a unor creanțe fiscale reprezentand amenzi ale debitorilor peroane fizice.
21    2016    3    9    Acordarea, cu titlu gratuit,a cantităţii de 100 mc. lemn de lucru la drum auto din pădurea propr.  pt. Refacerea locuinței ,Iordache Ileodor
22    2016    3    9    Acordarea, cu titlu gratuit,a cantităţii de 100 mc. lemn de lucru la drum auto din pădurea propr., pentru Negrea Nicolae-Ștefan și Negrea Andreea
23    2016    3    30    Aprobarea modului și prețurilor de valorificare pentru masa lemnoasă
24    2016    4    27    Aprobarea majorării fondului de rezervă bugetară, rectificarea bugetului local de venituri și cheltuieli pe anul 2016
25    2016    4    27    Aprobarea decontării contravalorii costurilor de transport ale personalului didactic
26    2016    4    27     Aprobarea participării UAT Comuna Şaru Dornei la constituirea Asociaţie ”GAL pentru Promovarea Dezvoltării Integrate a acvaculturii din BUCOVINA”
27    2016    5    20    Aprobarea indicatorilor tehnico-economici actualizaţi şi a categoriilor de cheltuieli care se vor finanţa din bugetul local,pt. investiția „Modernizare DC în lungime de 5,249 km
28    2016    5    20    Aprobarea decontării contravalorii costurilor de transport ale personalului didactic
29    2016    5    20    Modificarea Inventarului bunurilor care fac parte din domeniul public al comunei Şaru Dornei,înscris în  Anexa la HCL 19 din 25.08.1999
30    2016    6    17     Aprobarea rectificării bugetului local de venituri și cheltuieli
31    2016    6    17    Desfăşurarea manifestărilor ocazionate de ediţia a XI-a, a “Sărbătorii Bujorului de Munte în comuna Şaru Dornei”.
32    2016    6    17    Decernarea titlului de “Cetăţean de Onoare al comunei Şaru Dornei”.
33    2016    6    22    Alegerea membrilor Comisiei de validare a mandatelor consilierilor.
34    2016    6    22      Validarea mandatelor consilierilor alidarea mandatelor consilierilor.
35    2016    6    22    Constituirea Consiliului local.
36    2016    6    22     Alegerea președintelui de ședință.
37    2016    6    22    Alegerea viceprimarului.
38    2016    6    22    Constituirea comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate.
39    2016    7    14     Constatarea încetării de drept a unui mandat de consilier local.
40    2016    7    14    Organizarea comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate.
41    2016    7    14    Aprobarea rectificării bugetului local de venituri și cheltuieli al comunei Șaru Dornei pentru anul 2016.
42    2016    7    14     Aprobarea decontării contravalorii costurilor de transport ale personalului didactic la și de la locul de muncă pentru luna mai 2016.
43    2016    7    14    Stabilirea modului de valorificare a unor partizi din fondul forestier proprietate publică a comunei Șaru Dornei.
44    2016    8    8    Desemnare reprezentant al com. Șaru Dornei în Adunarea Generala ADIGD Suceava
45    2016    9    5    Aprobarea rectificării bugetului local de venituri și cheltuieli al comunei Șaru Dornei pentru anul 2016.
46    2016    9    5     Aprobarea decontării contravalorii costurilor de transport ale personalului didactic la și de la locul de muncă pentru lunile iunie si iulie 2016.
47    2016    9    12    Aprobarea rectificării bugetului local de venituri și cheltuieli al comunei Șaru Dornei pentru anul 2016.
48    2016    10    3     Aprobarea rectificării bugetului local de venituri și cheltuieli al comunei Șaru Dornei pentru anul 2016.
49    2016    10    3    Stabilirea modului de valorificare a unor partizi din fondul forestier proprietate publică a comunei Șaru Dornei.
50    2016    10    3    Aprobarea cu titlu gratuit, a cantităţii de 100 mc. lemn de lucru, din pădurea propr., pentru Parohia Ortodoxă Şaru Dornei.
51    2016    10    3    Aprobarea cu titlu gratuit, a cantităţii de 100 mc. lemn de lucru, din pădurea propr., pentru Parohia Ortodoxă Neagra Șarului.
52    2016    10    3    Aprobarea cu titlu gratuit, a cantităţii de 100 mc. lemn de lucru,din pădurea propr., pentru Parohia Ortodoxă Gura Haitii.
53    2016    10    3    Aprobarea cu titlu gratuit, a cantităţii de 100 mc. lemn de lucru,din pădurea propr.pentru Parohia Ortodoxă Șaru Bucovinei.
54    2016    10    3     Aprobarea cu titlu gratuit, a cantităţii de 50 mc. lemn de lucru, , din pădurea propr. pentru Mănăstirea Dornelor.
55    2016    10    3     Aprobarea cu titlu gratuit, a cantităţii de 20 mc. lemn de lucru, din pădurea propr. pentru Mănăstirea “Sfântul Mucenic Dimitrie” – Căminul de bătrâni.
56    2016    10    3    Acordarea, cu titlu gratuit, a cantităţii de 20 mc. lemn de lucru l din pădurea propr.pentru Olteanu Doina
57    2016    10    3    Aprobarea decontării contravalorii costurilor de transport ale personalului didactic
58    2016    10    3    Modificarea și completarea HCL  nr. 63 din 6 noiembrie 2015
59    2016    11    29     Stabilirea impozitelor și taxelor locale, precum și a taxelor speciale pentru anul 2017.
60    2016    12    7    Aprobarea rectificării bugetului local de venituri și cheltuieli al comunei Șaru Dornei pentru anul 2016.
61    2016    12    15    Aprobarea rectificării bugetului local de venituri și cheltuieli al comunei Șaru Dornei pentru anul 2016.
62    2016    12    19    Aprobarea rectificării bugetului local de venituri și cheltuieli al comunei Șaru Dornei pentru anul 2016.
63    2016    12    19     Aprobarea organizării rețelei școlare a unităților de învățământ pentru anul școlar 2017-2018

Rapoarte de evaluare a implementarii Legii nr. 52/2003
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 52/2003 in anul 2017
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 52/2003 – sem. I/2017
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 52/2003 in anul 2016
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 52/2003 – sem. I/2016
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 52/2003 in anul 2015
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 52/2003 in anul 2014
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 52/2003 in anul 2013
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 52/2003 in anul 2012
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 52/2003 in anul 2011
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 52/2003 in anul 2010
Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 52/2003 in anul 2009