Doresc sa va urez bun venit pe site-ul Primariei Comunei Saru Dornei. Buget, indicatori economici si plati restante 2011-2023 Lista tuturor funcțiilor publice conform prevederilor art . 33 din Legea nr. 153/2017 Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice: Structura organizatorică, atribuţiile compartimentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe: Programul de funcţionare al aparatului de specialitate: Programul de audienţe: Raport de evaluare a implementarii Legii nr. 544 /2001 in anul 2023 Sunt exceptate de la accesul liber al cetăţenilor următoarele informaţii: Chestionarul are drept scop aflarea punctului dvs. de vedere asupra gradului în care v-a afectat încetarea activității miniere din localitate. Prin acest proiect se doreste cuantificarea efectelor economice și sociale pe care această decizie le-a produs, atât asupra persoanelor direct implicate în această activitate, cât și asupra restului comunității. Prin urmare, vă rugăm să completați acest chestionar, atât în situația în care ați fost salariat al minei (sau membru al familiei unui salariat), cât și în situația în care sunteți un locuitor al localității, neimplicat direct în activitatea minieră. Datele furnizate vor fi prelucrate și integrate într-un studiu iar concluziile vor fi oferite primăriei pentru a putea fi, eventual, utilizate în Strategia de dezvoltare a comunei. Vă rugăm să aveți amabilitatea să răspundeți la întrebările următoare accesand urmatoarea adresa: http://dipacult.usv.ro/instrumente.html Vă rugăm, în numele Euromontana, să ne sprijiniți în diseminarea chestionarului conceput pentru tinerii din zona de munte în vederea unui studiu mai complex ce se desfășoară la nivel european. Dacă aveți posibilitatea să transmiteți acest chestionar pe toate canalele (Facebook, Newsletter ș.a.) în rețeaua dumneavoastră de contacte, ar fi de mare ajutor. Chestionarul este și în limba română, diponibil aici: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdbt0v2xHoiGBsPFZPrbxAxhk6OvD4b4V3MxXVyE4WomxYdeQ/viewform Primăria Comunei Șaru Dornei, cu sediul în Comuna Șaru Dornei, sat Neagra Șarului, nr.36, județul Suceava, tel. 0230/574463 website: www.saru-dornei.ro, email: primaria@saru-dornei.ro, vă informează prin prezenta despre prelucrarea datelor dumneavoastră personale și drepturile pe care le aveți în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 (denumit în continuare GDPR) și legislația națională privind protecția și securitatea datelor personale, în vigoare. Scopurile și baza legală a prelucrărilor În conformitate cu prevederile: - Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor); - Legii nr.190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor); - Legii nr.506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, cu modificările și completările ulterioare, Primăria Comunei Șaru Dornei are obligația de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale care îi sunt furnizate. Primăria Comunei Șaru Dornei prelucrează datele dumneavoastră personale în conformitate cu prevederile GDPR, în calitate de operator, prin intermediul direcțiilor / serviciilor / birourilor / compartimentelor, în conformitate cu prevederile legale aplicabile, pentru derularea activităților specifice. Dacă nu sunteți de acord cu furnizarea datelor personale, Primăria Comunei Șaru Dornei prin compartimentele din structura sa organizatorică nu poate să-și îndeplinească atribuțiile legale ce-i revin. Temeiul legal al prelucrării datelor Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate pentru îndeplinirea obligațiilor legale care îi revin operatorului (Primăria Comunei Șaru Dornei), conform articolului 6 din GDPR. În măsura în care sunt necesare categorii speciale de date cu caracter personal, Primăria Comunei Șaru Dornei va solicita consimțământul dumneavoastră, în conformitate cu prevederile art. 9 alin. (2) lit. (a) din GDPR. Tipuri de date cu caracter personal pe care le prelucrăm Politica privind protecția și securitatea datelor personale a Primăriei Comunei Șaru Dornei este de a colecta numai datele personale necesare în scopurile desfășurării activității și de a solicita persoanelor vizate să ne comunice numai acele date cu caracter personal strict necesare îndeplinirii atribuțiilor specifice. Exemple de date cu caracter personal (clasice sau digitale) supuse prelucrărilor la nivelul direcțiilor / serviciilor / birourilor / compartimentelor din cadrul Primăriei Comunei Șaru Dornei sunt următoarele: Ne rezervăm dreptul de a solicita alte date necesare pentru îndeplinirea atribuțiilor compartimentelor din cadrul Primăriei Comunei Șaru Dornei, strict în conformitate cu prevederile legale. Primăria Comunei Șaru Dornei prin compartimente colectează date personale direct de la persoanele vizate sau de la terți - instituții ori autorități sau din documentele cu caracter public. În cazul în care trebuie să prelucrăm date cu caracter personal obținute de la terțe persoane juridice, aceștia din urmă au obligația de a vă furniza informațiile necesare cu privire la utilizarea datelor cu caracter personal transmise. Datele cu caracter personal furnizate sunt destinate utilizării de către operator (Primăria Comunei Șaru Dornei) şi sunt comunicate, după caz, altor instituții/autorități centrale și locale, instanțelor de judecată sau în alte cazuri prevăzute de lege. Perioada de stocare a datelor personale Datele personale sunt stocate pe perioada necesară efectuării tuturor demersurilor întreprinse pentru susținerea activităților compartimentelor din cadrul Primăriei Comunei Șaru Dornei, după care vor fi arhivate potrivit legislației aplicabile. Drepturile dumneavoastră și modul de exercitare al acestora Conform prevederilor legale aplicabile, beneficiați de dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție şi procesul decizional individual automatizat. Pentru exercitarea drepturilor dvs. vă rugăm să contactați direct, responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal din cadrul Primăriei Comunei Șaru Dornei. Prelucrările de date speciale sau întemeiate pe consimțământ Atunci când prelucrarea se bazează pe articolul 6 alineatul (1) litera (a) ”persoana vizată și-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice” sau pe articolul 9 alineatul (2) litera (a) ”persoana vizată și-a dat consimțământul explicit pentru prelucrarea acestor date cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice, cu excepția cazului în care dreptul Uniunii sau dreptul intern prevede ca interdicția prevăzută la alineatul (1) să nu poată fi ridicată prin consimțământul persoanei vizate”, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia. Astfel, puteți modifica sau elimina consimțământul în orice moment, și vom acționa imediat în consecință, cu excepția cazului în care există un motiv legal sau un interes legitim pentru a nu face acest lucru.
Mandatul consiliului local Extras din ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare I. Comisia pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărie comunală, protecţia mediului, turism, servicii şi comerţ: II. Comisia pentru învăţământ, sănătate şi familie, muncă şi protecţie socială, activităţi social-culturale, sport, culte, protecţie copii: III. Comisia pentru administraţie publică locală, juridică şi de disciplină, amenajarea teritoriului şi urbanism, apărarea ordinii şi liniştii publice, a drepturilor cetăţenilor, având următoarea componenţă: 1. Comisia pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărie comunală, protecţia mediului, turism, servicii şi comerţ: 2. Comisia pentru învăţământ, sănătate şi familie, muncă şi protecţie socială, culte, activităţi social-culturale, sport, protecţie copii în următoarea componenţă: 3. Se organizeză comisia pentru administraţie publică locală, juridică şi de disciplină, amenajarea teritoriului şi urbanism, apărarea ordinii şi liniştii publice, a drepturilor cetăţenilor: Hotărârile autorității deliberative - MONITORUL OFICIAL AL COMUNEI ȘARU DORNEI Hotarari ale consiliului local 2022 Hotarari ale consiliului local 2021 hcl_1_2021 aprobarea organizării rețelei școlare a unităților de învățământ hcl_2_2021 privind completarea Inventarului bunurilor care fac parte din domeniul public al comunei Şaru Dornei hcl_3_2021 privind alegerea președintelui de ședință al Consiliului Local Șaru Dornei hcl_6_2021 privind stabilirea modului de valorificare a unor partizi din fondul forestier hcl_7_2021 privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale, pentru anul 2021 hcl_8_2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare hcl_10_2021 privind gospodărirea și înfrumusețarea comunei Șaru Dornei, județul Suceava hcl_12_2021 privind aprobarea Amenajamentului Pastoral hcl_13_2021 privind aprobarea bugetului local de venituri și cheltuieli al comunei Șaru Dornei HCL_14_2021 privind stabilirea modului de valorificare a unor partizi din fondul forestier hcl_16_2021 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici Camin Cultural Saru Dornei hcl_18_2021 privind aprobarea rectificării bugetului local de venituri și cheltuieli hcl_19_2021 privind aprobarea actualizării Planului privind asigurarea resurselor umane hcl_20_2021 privind stabilirea modului de valorificare a partidei nr. 16232 din fondul forestier hcl_21_2021 rivind aprobarea Planului de acțiuni și lucrări de interes local hcl_22_2021 privind aprobarea burselor școlare și cuantumul acestora hcl_34_2021 reabilitare drumuri afectate de inundatii_ANGHEL SALIGNY hcl_35_2021 reabilitareDC82_ANGHEL SALIGNY hcl_45_2021_ privind actualizarea indicatorilor tehnico-economici aferenți proiectului hcl_47_2021 privind aprobarea decontării navetei cadrelor didactice din cadrul Școlii Gimnaziale Neagra Șarului, hcl_48_2021 privind alegerea președintelui de ședință al Consiliului Local Șaru Dornei hcl_49_2021privind constatarea încetării de drept a unui mandat de consilier local hcl_51_2021 privind aprobarea rectificării bugetului local de venituri și cheltuieli al 2017 hcl_1_validare_mandat_consilier-1 hcl_5_cadre_septembrie_octombrie hcl_24_2017 modificare inventar hcl_27_reorganizare_retele_scolare HCL_47_cofinantare Scoala Gimnaziala Saru Dornei hcl_48_executie_trim_II_2017(1) Nr. AN LUNA ZI CONTINUT 1 2016 1 8 Aprobarea acoperirii definitive a deficitului secțiunii de funcționare la data de 31 decembrie 2015
Mandat 2024 -2028 Ioan-Catalin IORDACHE
Apartenenta politica: PNL
Profesia: inginer electrotehnist
Adresa de e-mail: primaria@saru-dornei.ro
Număr de telefon: 0230574463
Program audiențe: luni, miercuri – orele 10-14
Va multumesc ca utilizati si acest canal de comunicare, unde veti gasi informatii utile despre activitatea administratiei locale si lucruri interesante despre comuna Saru Dornei, in general.
Sper sa gasiti acest site functional, informativ si mai presus de toate, util.
Multumesc locuitorilor Comunei Saru Dornei pentru interesul pe care il manifesta fata de toate evenimentele, noutatile si activitatile de interes public. In aceasta directie doresc sa sustin implicarea acestora pentru ca Saru Dornei sa continue sa se dezvolte, pastrand totodata traditia si valorile.
Celor care nu ne cunosc istoria si pe noi, ii invit sa strabata frumusetile acestei zone binecuvantate de Dumnezeu, bucurandu-se de ospitalitatea si generozitatea specifice bucovinenilor.
As dori ca odata cu trecerea prin comuna noastra sa va faceti o impresie foarte buna despre locuitori, despre zonele noastre pitoresti si sa reveniti la noi in comuna ori de cate ori veti avea ocazia.
Celor care vizitati comuna prin intermediul acestui site, va adresez salutul meu si al intregii echipe.
Primar
Ioan Catalin IORDACHEDragoș-Ion RUSU
Apartenența politică: PSD
Adresa de e-mail: viceprimar@saru-dornei.ro
Număr de telefon: 0230574463
Program audiențe: marti, joi – orele 10-14
Nadia-Ionela PAMFILIE
Adresa de e-mail: secretar.general@saru-dornei.ro
Număr de telefon: 0230574463
Program audiențe: vineri – orele 10-14
Informaţia de interes public reprezinta orice informaţie care priveşte activităţile sau rezultă din activităţile unei autorităţi publice sau instituţii publice, indiferent de suportul ori de forma sau modul de exprimare a informaţiei.
- Organigrama si Regulamentul de organizare şi funcţionare pentru aparatul de specialitate al Primarului comunei Saru Dornei, aprobat prin Hotararea Consiliului Local Saru Dornei nr. 59/2014.
- Luni - Vineri - 8:oo - 16:oo
- Primar Ioan-Catalin IORDACHE - luni, miercuri – orele 10:oo - 14:oo
- Viceprimar Dragos-Ion RUSU - marti, joi – orele 10:oo - 14:oo
a) informaţiile din domeniul apărării naţionale, siguranţei şi ordinii publice, daca fac parte din categoria informaţiilor clasificate potrivit legii;
b) informaţiile privind deliberările autoritatilor, precum si cele care privesc interesele economice si politice ale Romaniei, daca fac parte din categoria informatiilor clasificate potrivit legii;
c) informatiile privind activitatile comerciale sau financiare, daca publicitatea acestora aduce atingere principiului concurentei loiale potrivit legii;
d) informatiile cu privire la datele personale, potrivit legii;
e) informatiile privind procedura in timpul anchetei penale sau disciplinare, daca se pericliteaza rezultatul anchetei, se dezvaluie surse confidentiale ori se pune in pericol viata , integritatea corporala, sanatatea unei personae, in urma anchetei efectuate sau in curs de desfasurare;
f) informatiile privind procedurile juridice, daca publicitatea acestora aduce atingere asigurarii unui proces echitabil ori interesului legitim al oricareia dintre partile implicate in proces
g) informatiile a caror publicare prejudiciaza masurile de protectie a tinerilor.
Eventualele păreri personale, sugestii sau comentarii pe care veți dori să le faceți în legătură cu subiectul închiderii minei (pentru care am rezervat spațiu în finalul chestionarului), vor fi incluse în studiul nostru.
Tinerilor, vă puteți îndeplini aspirațiile rămânând la munte? Sau mai degraba plecând, pentru a reveni mai bine, îmbogățit de abilități și experiență? Care sunt sectoarele care te atrag? Care sunt obstacolele care îi încetinesc pe cei care vor să se stabilească la munte sau pe cei care vor să rămână?
La 10 ani de la primul său studiu, Euromontana - Asociația Europeană a Zonelor Montane și membrii săi, în colaborare cu echipa proiectului UNITA, lansează un sondaj pentru a vă înțelege mai bine aspirațiile și a vedea ce s-a schimbat. Acest sondaj este compus din maximum 25 de întrebări, în funcție de răspunsurile dvs. (cu 4 întrebări deschise și 21 de întrebări bifate) la care se poate răspunde cu ușurință și rapid.
UAT Comuna Șaru Dornei
Primăria
cu sediul în loc. Neagra Șarului, nr. 138A,
com. Șaru Dornei, jud. Suceava,
cod postal 727517
telefon/fax +40 230 574558, +40 230 574463
e-mail: primaria@saru-dornei.ro
www.saru-dornei.ro
(1) Consiliul local se alege pentru un mandat de 4 ani în condiţiile legii privind alegerea autorităţilor administraţiei publice locale.
(2) Mandatul consiliului local se exercită de la data la care consiliul local este legal constituit până la data la care consiliul local nou-ales este legal constituit.
(3) Mandatul consiliului local poate fi prelungit, prin lege organică, în caz de război sau catastrofă ori alte situaţii expres prevăzute de lege atunci când, din cauza acestor situaţii, nu pot fi organizate alegeri în condiţiile alin. (1).
Articolul 129
Atribuţiile consiliului local
(1) Consiliul local are iniţiativă şi hotărăşte, în condiţiile legii, în toate problemele de interes local, cu excepţia celor care sunt date prin lege în competenţa altor autorităţi ale administraţiei publice locale sau centrale.
(2) Consiliul local exercită următoarele categorii de atribuţii:
a)atribuţii privind unitatea administrativ-teritorială, organizarea proprie, precum şi organizarea şi funcţionarea aparatului de specialitate al primarului, ale instituţiilor publice de interes local şi ale societăţilor şi regiilor autonome de interes local;
b)atribuţii privind dezvoltarea economico-socială şi de mediu a comunei, oraşului sau municipiului;
c)atribuţii privind administrarea domeniului public şi privat al comunei, oraşului sau municipiului;
d)atribuţii privind gestionarea serviciilor de interes local;
e)atribuţii privind cooperarea interinstituţională pe plan intern şi extern.
(3) În exercitarea atribuţiilor prevăzute la alin. (2) lit. a), consiliul local:
a)aprobă statutul comunei, oraşului sau municipiului, precum şi regulamentul de organizare şi funcţionare a consiliului local; prin ordin al ministrului de resort se aprobă un model orientativ al statutului unităţii administrativ-teritoriale, precum şi un model orientativ al regulamentului de organizare şi funcţionare a consiliului local;
b)alege viceprimarul/viceprimarii, din rândul consilierilor locali, la propunerea primarului sau a consilierilor locali, în condiţiile art. 152 alin. (2);
c)aprobă, în condiţiile legii, la propunerea primarului, înfiinţarea, organizarea şi statul de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului, ale instituţiilor publice de interes local, reorganizarea şi statul de funcţii ale regiilor autonome de interes local, precum şi înfiinţarea, reorganizarea sau desfiinţarea de societăţi de interes local şi statul de funcţii al acestora;
d)exercită, în numele unităţii administrativ-teritoriale, toate drepturile şi obligaţiile corespunzătoare participaţiilor deţinute la societăţi sau regii autonome, în condiţiile legii;
e)hotărăşte înfiinţarea sau reorganizarea de instituţii, servicii publice, societăţi şi regii autonome, în condiţiile legii.
(4) În exercitarea atribuţiilor prevăzute la alin. (2) lit. b), consiliul local:
a)aprobă, la propunerea primarului, bugetul unităţii administrativ-teritoriale, virările de credite, modul de utilizare a rezervei bugetare şi contul de încheiere a exerciţiului bugetar;
b)aprobă, la propunerea primarului, contractarea şi/sau garantarea împrumuturilor, precum şi contractarea de datorie publică locală prin emisiuni de titluri de valoare, în numele unităţii administrativ-teritoriale, în condiţiile legii;
c)stabileşte şi aprobă impozitele şi taxele locale, în condiţiile legii;
d)aprobă, la propunerea primarului, documentaţiile tehnico-economice pentru lucrările de investiţii de interes local, în condiţiile legii;
e)aprobă strategiile privind dezvoltarea economică, socială şi de mediu a unităţii administrativ-teritoriale;
f)asigură un mediu favorabil înfiinţării şi/sau dezvoltării afacerilor, inclusiv prin valorificarea patrimoniului existent, precum şi prin realizarea de noi investiţii care să contribuie la îndeplinirea programelor de dezvoltare economică regională şi locală;
g)asigură realizarea lucrărilor şi ia măsurile necesare implementării şi conformării cu prevederile angajamentelor asumate de România în calitate de stat membru al Uniunii Europene în domeniul protecţiei mediului şi gospodăririi apelor pentru serviciile furnizate cetăţenilor.
(5) Dacă bugetul unităţii administrativ-teritoriale, prevăzut la alin. (4) lit. a), nu poate fi adoptat după două şedinţe consecutive, care au loc la un interval de cel mult 7 zile, activitatea se desfăşoară pe baza bugetului anului precedent până la adoptarea noului buget, dar nu mai târziu de 45 de zile de la data publicării legii bugetului de stat în Monitorul Oficial al României, Partea I.
(6) În exercitarea atribuţiilor prevăzute la alin. (2) lit. c), consiliul local:
a)hotărăşte darea în administrare, concesionarea, închirierea sau darea în folosinţă gratuită a bunurilor proprietate publică a comunei, oraşului sau municipiului, după caz, precum şi a serviciilor publice de interes local, în condiţiile legii;
b)hotărăşte vânzarea, darea în administrare, concesionarea, darea în folosinţă gratuită sau închirierea bunurilor proprietate privată a comunei, oraşului sau municipiului, după caz, în condiţiile legii;
c)avizează sau aprobă, în condiţiile legii, documentaţiile de amenajare a teritoriului şi urbanism ale localităţilor;
d)atribuie sau schimbă, în condiţiile legii, denumiri de străzi, de pieţe şi de orice alte obiective de interes public local.
(7) În exercitarea atribuţiilor prevăzute la alin. (2) lit. d), consiliul local asigură, potrivit competenţei sale şi în condiţiile legii, cadrul necesar pentru furnizarea serviciilor publice de interes local privind:
a)educaţia;
b)serviciile sociale pentru protecţia copilului, a persoanelor cu handicap, a persoanelor vârstnice, a familiei şi a altor persoane sau grupuri aflate în nevoie socială;
c)sănătatea;
d)cultura;
e)tineretul;
f)sportul;
g)ordinea publică;
h)situaţiile de urgenţă;
i)protecţia şi refacerea mediului;
j)conservarea, restaurarea şi punerea în valoare a monumentelor istorice şi de arhitectură, a parcurilor, grădinilor publice şi rezervaţiilor naturale;
k)dezvoltarea urbană;
l)evidenţa persoanelor;
m)podurile şi drumurile publice;
n)serviciile comunitare de utilităţi publice de interes local;
o)serviciile de urgenţă de tip salvamont, salvamar şi de prim ajutor;
p)activităţile de administraţie social-comunitară;
q)locuinţele sociale şi celelalte unităţi locative aflate în proprietatea unităţii administrativ-teritoriale sau în administrarea sa;
r)punerea în valoare, în interesul colectivităţii locale, a resurselor naturale de pe raza unităţii administrativ-teritoriale;
s)alte servicii publice de interes local stabilite prin lege.
(8) În exercitarea atribuţiilor prevăzute la alin. (2) lit. d), consiliul local:
a)sprijină, în condiţiile legii, activitatea cultelor religioase;
b)aprobă construirea locuinţelor sociale, criteriile pentru repartizarea locuinţelor sociale şi a utilităţilor locative aflate în proprietatea sau în administrarea sa.
(9) În exercitarea atribuţiilor prevăzute la alin. (2) lit. e), consiliul local:
a)hotărăşte, în condiţiile legii, cooperarea sau asocierea cu persoane juridice române sau străine, în vederea finanţării şi realizării în comun a unor acţiuni, lucrări, servicii sau proiecte de interes public local;
b)hotărăşte, în condiţiile legii, înfrăţirea comunei, oraşului sau municipiului cu unităţi administrativ-teritoriale din alte ţări;
c)hotărăşte, în condiţiile legii, cooperarea sau asocierea cu alte unităţi administrativ-teritoriale din ţară sau din străinătate, precum şi aderarea la asociaţii naţionale şi internaţionale ale autorităţilor administraţiei publice locale, în vederea promovării unor interese comune.
(10)În exercitarea atribuţiilor prevăzute la alin. (2) lit. a), b) şi d), consiliul local:
a)poate asigura, în tot sau în parte, cu acordul titularului dreptului de proprietate sau al celui de administrare, lucrările şi fondurile necesare pentru reabilitarea, dotarea şi funcţionarea clădirilor în care îşi desfăşoară activitatea autorităţi sau instituţii publice a căror activitate prezintă un interes local. Bunurile achiziţionate pentru dotări rămân în proprietatea unităţii administrativ-teritoriale;
b)poate asigura, în tot sau în parte, cu acordul instituţiei sau autorităţii publice titulare a dreptului de proprietate sau de administrare, lucrări de amenajare, dotare şi întreţinere a clădirilor sau terenurilor aflate în proprietatea publică sau privată a statului, în scopul creşterii nivelului de atractivitate turistică a unităţii administrativ-teritoriale, cu condiţia ca, prin acordul exprimat, titularul dreptului să permită accesul publicului în spaţiile astfel îmbunătăţite pe o perioadă de minimum 5 ani. Bunurile achiziţionate pentru dotări rămân în proprietatea unităţii administrativ-teritoriale.
(11) Pentru realizarea atribuţiilor prevăzute la alin. (2) consiliul local poate solicita informări şi rapoarte de la primar, viceprimar şi de la conducătorii organismelor prestatoare de servicii publice şi de utilitate publică de interes local.
(12) Consiliul local hotărăşte acordarea unor sporuri şi a altor facilităţi, potrivit legii, personalului angajat în cadrul aparatului de specialitate al primarului şi serviciilor publice de interes local.
(13) Consiliul local poate conferi persoanelor fizice române sau străine cu merite deosebite titlul de cetăţean de onoare al comunei, oraşului sau municipiului, în baza unui regulament propriu. Prin acest regulament se stabilesc şi condiţiile retragerii titlului conferit. Acest regulament poate fi parte integrantă a statutului unităţii administrativ-teritoriale.
(14) Consiliul local îndeplineşte orice alte atribuţii, în toate domeniile de interes local, cu excepţia celor date în mod expres în competenţa altor autorităţi publice, precum şi orice alte atribuţii stabilite prin lege.
2024 - 2028
2020 - 2024
1. Comisia pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărie comunală, protecţia mediului, turism, servicii şi comerţ:
1. SFÎCA CRISTIAN - preşedinte
2. AIRINEI GHEORGHE - secretar
3. MORARU BOGDAN-MARCEL
4. VIERIU SILVIU-TIBERIU
5. URSU MIHAI
2. Comisia pentru învăţământ, sănătate şi familie, muncă şi protecţie socială, activităţi social-culturale, sport, culte, protecţie copii:
1. BUZILĂ PATRICIA-ALEXANDRA - preşedinte
2. ANTONE GEORGIANA-ANTUSA - secretar
3. MIUȚĂ MELANIA
4. RUGINĂ OCTAV
5. CRĂCANĂ LIVIU-ILIE
3. Comisia pentru administraţie publică locală, juridică şi de disciplină, amenajarea teritoriului şi urbanism, apărarea ordinii şi liniştii publice, a drepturilor cetăţenilor:
1. PAȚA IONELA - preşedinte
2. GĂINĂ FLORINEL - secretar
3. ȚARCĂ-SFÎCA VASILE
2016 - 2020
I. Comisia pentru programe de dezvoltare economico-socială, buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat al comunei, agricultură, gospodărie comunală, protecţia mediului, turism, servicii şi comerţ:
1. RUSU DRAGOȘ-ION
2. ANTONE GEORGIANA-ANTUSA
3. MORARU BOGDAN-MARCEL
4. SZENTMIHALYI-DOBROVSCHI MARCEL
5. MEZDREA VALERIU
II. Comisia pentru învăţământ, sănătate şi familie, muncă şi protecţie socială, activităţi social-culturale, sport, culte, protecţie copii:
1. PAȚA IONELA
2. RUGINĂ OCTAV
3. ȚÎCȘA HARALAMPIE
4. URSU MIHAI
5. LOSTUN OVIDIU-DUMITRU
III. Comisia pentru administraţie publică locală, juridică şi de disciplină, amenajarea teritoriului şi urbanism, apărarea ordinii şi liniştii publice, a drepturilor cetăţenilor:
1. GURĂU LUCREȚIA
2. SFÎCA CRISTIAN
3. CRĂCANĂ LIVIU-ILIE
2012 - 2016
Hotarari ale consiliului local 2023
HCL 1 din 9 ianuarie 2023
HCL 2 din 31 ianuarie 2023
HCL 3 din 31 ianuarie 2023
HCL 4 din 31 ianuarie 2023
HCL 5 din 31 ianuarie 2023
HCL 6 din 31 ianuarie 2023
HCL 7 din 31 ianuarie 2023
HCL 8 din 31 ianuarie 2023
HCL 9 din 31 ianuarie 2023
HCL 10 din 31 ianuarie 2023
HCL 11 din 31 ianuarie 2023
HCL 12 din 31 ianuarie 2023
HCL 13 din 13 februarie 2023
HCL 14 din 13 februarie 2023
HCL 15 din 17 februarie 2023
HCL 16 din 17 februarie 2023
HCL 1 din 11 ianuarie 2022
HCL 2 din 31 ianuarie 2022
HCL 3 din 11 februarie 2022
HCL 4 din 11 februarie 2022
HCL 5 din 11 februarie 2022
HCL 6 din 11 februarie 2022
HCL 7 din 11 februarie 2022
HCL 8 din 11 februarie 2022
HCL 9 din 11 februarie 2022
HCL 10 din 11 februarie 2022
HCL 11 din 25 februarie 2022
HCL 12 din 1 martie 2022
HCL 13 din 28 martie 2022
HCL 14 din 28 martie 2022
HCL 15 din 28 martie 2022
HCL 16 din 28 martie 2022
HCL 17 din 28 martie 2022
HCL 18 din 28 martie 2022
HCL 19 din 28 martie 2022
HCL 20 din 15 aprilie 2022
HCL 21 din 15 aprilie 2022
HCL 22 din 15 aprilie 2022
HCL 23 din 11 mai 2022
HCL 24 din 11 mai 2022
HCL 25 din 11 mai 2022
HCL 26 din 11 mai 2022
HCL 27 din 11 mai 2022
HCL 28 din 11 mai 2022
HCL 29 din 20 mai 2022
HCL 30 din 20 mai 2022
HCL 31 din 20 mai 2022
HCL 32 din 20 mai 2022
HCL 33 din 20 mai 2022
HCL 34 din 24 iunie 2022
HCL 35 din 24 iunie 2022
HCL 36 din 24 iunie 2022
HCL 37 din 24 iunie 2022
HCL 38 din 20 iulie 2022
HCL 39 din 27 iulie 2022
HCL 40 din 27 iulie 2022
HCL 41 din 27 iulie 2022
HCL 42 din 10 august 2022
HCL 43 din 15 septembrie 2022
HCL 44 din 15 septembrie 2022
HCL 45 din 15 septembrie 2022
HCL 46 din 15 septembrie 2022
HCL 47 din 10 octombrie 2022
HCL 48 din 10 octombrie 2022
HCL 49 din 28 octombrie 2022
HCL 50 din 28 octombrie 2022
HCL 51 din 28 octombrie 2022
HCL 52 din 28 octombrie 2022
HCL 53 din 28 octombrie 2022
HCL 54 din 14 noiembrie 2022
HCL 55 din 14 noiembrie 2022
HCL 56 din 14 noiembrie 2022
HCL 57 din 14 noiembrie 2022
HCL 58 din 14 noiembrie 2022
HCL 59 din 14 noiembrie 2022
HCL 60 din 14 noiembrie 2022
HCL 61 din 14 noiembrie 2022
HCL 62 din 21 noiembrie 2022
HCL 63 din 21 noiembrie 2022
HCL 64 din 29 noiembrie 2022
HCL 65 din 19 decembrie 2022
HCL 66 din 28 decembrie 2022
HCL 67 din 28 decembrie 2022
HCL 68 din 28 decembrie 2022
HCL 69 din 28 decembrie 2022
HCL 70 din 28 decembrie 2022
HCL 71 din 28 decembrie 2022
2 2016 1 27 Aprobarea bugetului local de venituri și cheltuieli a comunei Șaru Dornei pentru anul 2016.
3 2016 1 27 Modificarea Inventarului bunurilor care fac parte din domeniul public al comune
4 2016 1 27 Aprobarea atribuirii suprafeței de 250 mp teren, potrivit Legii nr.15/2003, privind sprijinul acordat tinerilor pentru construirea unei locuinţe
5 2016 2 15 Aprobarea acoperirii definitive a deficitului secțiunii de funcționare la data de 31 decembrie 2015
6 2016 2 15 Asigurarea cofinanțării de la bugetul local pentru categoriile de cheltuieli neeligibile prin PNDL,aferente investiție ”GRĂDINIȚA CU PROGRAM NORMAL ,ȘARU DORNEI
7 2016 2 15 Aprobarea indicatorilor tehnico economici pentru obiectivul de investiții ”Modernizare Școala Gimnazială,sat Șaru Dorne
8 2016 2 15 Asigurarea cofinanțării de la bugetul local pentru categoriile de cheltuieli neeligibile prin PNDL, aferent investiție ”Modernizare Școala Gimnazială,sat Șaru Dornei,
9 2016 2 15 Aprobarea Nivelului de piață al prețurilor de referință pe specii pe grade de accesibilitate și pe sortimente pentru materialul lemnos
10 2016 2 15 Stabilirea modului de valorificare a materialului lemnos rezultat din partida 16038
11 2016 2 15 Aprobarea bugetului local de venituri și cheltuieli pentru anul 2016 privind administrarea suprafeței de 2747,25 ha. teren forestier
12 2016 2 15 Atestarea apartenenței unor imobile la domeniul privat al comunei Șaru Dornei
13 2016 3 9 Aprobarea rectificării bugetului local de venituri și cheltuieli
14 2016 3 9 Acordarea, cu titlu gratuit,a cantităţii de 100 mc. lemn de lucru la drum auto din pădurea propr., pentru refacerea locuinței,Florea Mircea
15 2016 3 9 Acordarea unui ajutor financiar pentru Dania Oana-Gabriela.
16 2016 3 9 Aprobarea decontării contravalorii costurilor de transport ale personalului didactic
17 2016 3 9 Aprobarea Devizului general al lucrărilor de protecția pădurilor pentru anul 2016.
18 2016 3 9 Stabilirea modului de valorificare a unor partizi
19 2016 3 9 Acordarea scutirii de la plata impozitelor si taxelor locale de catre parohii
20 2016 3 9 Scăderea din evidența analitică a unor creanțe fiscale reprezentand amenzi ale debitorilor peroane fizice.
21 2016 3 9 Acordarea, cu titlu gratuit,a cantităţii de 100 mc. lemn de lucru la drum auto din pădurea propr. pt. Refacerea locuinței ,Iordache Ileodor
22 2016 3 9 Acordarea, cu titlu gratuit,a cantităţii de 100 mc. lemn de lucru la drum auto din pădurea propr., pentru Negrea Nicolae-Ștefan și Negrea Andreea
23 2016 3 30 Aprobarea modului și prețurilor de valorificare pentru masa lemnoasă
24 2016 4 27 Aprobarea majorării fondului de rezervă bugetară, rectificarea bugetului local de venituri și cheltuieli pe anul 2016
25 2016 4 27 Aprobarea decontării contravalorii costurilor de transport ale personalului didactic
26 2016 4 27 Aprobarea participării UAT Comuna Şaru Dornei la constituirea Asociaţie ”GAL pentru Promovarea Dezvoltării Integrate a acvaculturii din BUCOVINA”
27 2016 5 20 Aprobarea indicatorilor tehnico-economici actualizaţi şi a categoriilor de cheltuieli care se vor finanţa din bugetul local,pt. investiția „Modernizare DC în lungime de 5,249 km
28 2016 5 20 Aprobarea decontării contravalorii costurilor de transport ale personalului didactic
29 2016 5 20 Modificarea Inventarului bunurilor care fac parte din domeniul public al comunei Şaru Dornei,înscris în Anexa la HCL 19 din 25.08.1999
30 2016 6 17 Aprobarea rectificării bugetului local de venituri și cheltuieli
31 2016 6 17 Desfăşurarea manifestărilor ocazionate de ediţia a XI-a, a “Sărbătorii Bujorului de Munte în comuna Şaru Dornei”.
32 2016 6 17 Decernarea titlului de “Cetăţean de Onoare al comunei Şaru Dornei”.
33 2016 6 22 Alegerea membrilor Comisiei de validare a mandatelor consilierilor.
34 2016 6 22 Validarea mandatelor consilierilor alidarea mandatelor consilierilor.
35 2016 6 22 Constituirea Consiliului local.
36 2016 6 22 Alegerea președintelui de ședință.
37 2016 6 22 Alegerea viceprimarului.
38 2016 6 22 Constituirea comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate.
39 2016 7 14 Constatarea încetării de drept a unui mandat de consilier local.
40 2016 7 14 Organizarea comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate.
41 2016 7 14 Aprobarea rectificării bugetului local de venituri și cheltuieli al comunei Șaru Dornei pentru anul 2016.
42 2016 7 14 Aprobarea decontării contravalorii costurilor de transport ale personalului didactic la și de la locul de muncă pentru luna mai 2016.
43 2016 7 14 Stabilirea modului de valorificare a unor partizi din fondul forestier proprietate publică a comunei Șaru Dornei.
44 2016 8 8 Desemnare reprezentant al com. Șaru Dornei în Adunarea Generala ADIGD Suceava
45 2016 9 5 Aprobarea rectificării bugetului local de venituri și cheltuieli al comunei Șaru Dornei pentru anul 2016.
46 2016 9 5 Aprobarea decontării contravalorii costurilor de transport ale personalului didactic la și de la locul de muncă pentru lunile iunie si iulie 2016.
47 2016 9 12 Aprobarea rectificării bugetului local de venituri și cheltuieli al comunei Șaru Dornei pentru anul 2016.
48 2016 10 3 Aprobarea rectificării bugetului local de venituri și cheltuieli al comunei Șaru Dornei pentru anul 2016.
49 2016 10 3 Stabilirea modului de valorificare a unor partizi din fondul forestier proprietate publică a comunei Șaru Dornei.
50 2016 10 3 Aprobarea cu titlu gratuit, a cantităţii de 100 mc. lemn de lucru, din pădurea propr., pentru Parohia Ortodoxă Şaru Dornei.
51 2016 10 3 Aprobarea cu titlu gratuit, a cantităţii de 100 mc. lemn de lucru, din pădurea propr., pentru Parohia Ortodoxă Neagra Șarului.
52 2016 10 3 Aprobarea cu titlu gratuit, a cantităţii de 100 mc. lemn de lucru,din pădurea propr., pentru Parohia Ortodoxă Gura Haitii.
53 2016 10 3 Aprobarea cu titlu gratuit, a cantităţii de 100 mc. lemn de lucru,din pădurea propr.pentru Parohia Ortodoxă Șaru Bucovinei.
54 2016 10 3 Aprobarea cu titlu gratuit, a cantităţii de 50 mc. lemn de lucru, , din pădurea propr. pentru Mănăstirea Dornelor.
55 2016 10 3 Aprobarea cu titlu gratuit, a cantităţii de 20 mc. lemn de lucru, din pădurea propr. pentru Mănăstirea “Sfântul Mucenic Dimitrie” - Căminul de bătrâni.
56 2016 10 3 Acordarea, cu titlu gratuit, a cantităţii de 20 mc. lemn de lucru l din pădurea propr.pentru Olteanu Doina
57 2016 10 3 Aprobarea decontării contravalorii costurilor de transport ale personalului didactic
58 2016 10 3 Modificarea și completarea HCL nr. 63 din 6 noiembrie 2015
59 2016 11 29 Stabilirea impozitelor și taxelor locale, precum și a taxelor speciale pentru anul 2017.
60 2016 12 7 Aprobarea rectificării bugetului local de venituri și cheltuieli al comunei Șaru Dornei pentru anul 2016.
61 2016 12 15 Aprobarea rectificării bugetului local de venituri și cheltuieli al comunei Șaru Dornei pentru anul 2016.
62 2016 12 19 Aprobarea rectificării bugetului local de venituri și cheltuieli al comunei Șaru Dornei pentru anul 2016.
63 2016 12 19 Aprobarea organizării rețelei școlare a unităților de învățământ pentru anul școlar 2017-2018
RAPOARTE DE ACTIVITATE CONSILIERI LOCALI 2024
RAPORT DE ACTIVITATE BUCEAȚCHI MIHAI 2024
RAPORT DE ACTIVITATE Dumbravă Liliana 2024
RAPORT DE ACTIVITATE Giosu Marius Gabriel 2024
RAPORT DE ACTIVITATE IORDACHE PAUL 2024
RAPORT DE ACTIVITATE LOSTUN IULIAN 2024
RAPORT DE ACTIVITATE BOCA LAZĂR FLORIN 2024
RAPORT DE ACTIVITATE CRĂCANĂ LIVIU-ILIE 2024
RAPORT DE ACTIVITATE CRUCIANU ADRIAN 2024
RAPORT DE ACTIVITATE DANEA LAURENȚIU 2024
RAPORT DE ACTIVITATE PAȚA IONELA 2024
RAPORT DE ACTIVITATE ȚÎCȘA MIRELA 2024
RAPORT DE ACTIVITATE URSU MIHAI 2024
RAPORT ACTIVITATE 2021 CONSILIER BOGDAN MORARU
RAPORT ACTIVITATE 2021 CONSILIER BUZILĂ PATRICIA ALEXANDRA
RAPORT ACTIVITATE 2021 CONSILIER GAINA FLORINEL
RAPORT ACTIVITATE 2021 CONSILIER GEORGIANA ANTONE
RAPORT ACTIVITATE 2021 CONSILIER RUGINA OCTAV
RAPORT ACTIVITATE 2021 CONSILIER URSU MIHAI
RAPORT ACTIVITATE 2021 CONSILIER VASILE TARCA
RAPORT ACTIVITATE 2021 CONSILIER VIERIU SILVIU
RAPORT ACTIVITATE 2021CONSILIER GHEORGHE AIRINEI
RAPORT ACTIVITATE 2021 CONSILIER SFÎCA CRISTIAN
RAPORT ACTIVITATE 2021 PATA IONELA
RAPORT ACTIVITATE 2021 CONSILIER MOROSAN MELANIA