ANUNT
Documentatie pentru atribuirea contractului de servicii cu titlul:
Servicii de furnizarea mesei calde, potrivit H.G. nr.24/2024, privind instituirea Programului național ”Masa sănătoasă”(PNMS), pentru preșcolarii și elevii din cadrul Școlii gimnaziale Neagra Șarului.
prin procedura proprie, conform art.68 alin. (1) lit h)din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare
Invitatie participare HG 24_2024
SaruDornei_Anunt vanzare sept 2023
SaruDornei_lista partizi sept 2023
Caiet sarcini licitatie 12 09 2023
SaruDornei_PV PRESELECTIE_06092023
SaruDornei_rezultate licitatie 12092023
Comunicat finalizare proiect_Șaru Dornei
U.00-PLAN DE INCADRARE IN TERITORIU U.01-PLAN SITUATIE EXISTENTA U.02-PLAN REGLEMENTARI URBANISTICE-ZONIFICARE
Proces verbal al sedintei de deschidere a ofertelor - 28.07.2023
Saru Dornei - raspuns solicitare clarificari nr 2 - 11.07.2023
Saru Dornei_RASPUNS SOLICITARE CLARIFICARI
INVITATIE PARTICIPARE SERVICII CREDITARE 06_2023
Proiect de hotărâre
privind stabilirea unor măsuri pentru delegarea gestiunii activității de colectare și transport a deșeurilor municipale, inclusiv operarea stațiilor de transfer și a centrelor de colectare cu aport voluntar în Județul Suceava”.
INVITATIE DE PARICIPARE la procedura de atribuire a contractului de servicii de creditare.
SaruDornei_raspuns consolidat la solicitarile de clarificari
SaruDornei_HCL 8_2023 indicatori
SaruDornei_HCL 9_2023 imprumut
PV sedinta deschidere oferte - 03.03.2023
SaruDornei_Raport procedura credit - 07.03.2023.
C E R E R E
PRIVIND DEMARAREA PROCEDURII DE INFORMARE SI CONSULTARE PUBLICA
Subsemnatul 1) FURNICA DANIEL , CNP cu domiciliul/ sediul2) în judeţul IASI , municipiul / oraşul / comuna IASI, bld. , nr. , bl., et. ap. , telefon/fax ............... calitate de reprezentant al …………………….. va inaintam prin prezenta documentatia aferenta demararii procedurii de informare si consultare publica pentru obiectivul :
‘’INTOCMIRE P.U.Z. PENTRU CONSTRUIRE CASE DE VACANTA”
Pentru imobilul teren situat în judeţul SUCEAVA, com. SARU DORNEI, extravilan, identificat prin : extras CF 35609, avand urmatoarele vecinatati : detalii aici
- documente depuse
Avem plăcerea să vă invităm pe data de 28 iunie 2022, orele 11:00 – 12:00 să participați la atelierul Finanțare pentru Start-upuri în România – Sesiune de Informare și Matchmaking cu parteneri în Norvegia și Islanda. Detalii aici.
A N U N Ț
Privind organizarea licitației de vânzare de masă lemnoasă pe picior
1.Organizatorul licitaţiei: Primăria Comunei Șaru Dornei cu sediul în satul Neagra Șarului, comuna Șaru Dornei, nr. 138A, județul Suceava, tel. 0230 574463, fax. 0230 574558, e-mail: primaria@saru-dornei.ro, impozite.taxe@saru-dornei.ro
2.Data şi ora desfăşurării licitaţiei: 20 mai 2022, ora 11.00.
3.Locul desfăşurării licitaţiei: sediul Primăriei Comunei Șaru Dornei, satul Neagra Șarului, comuna Șaru Dornei, nr. 138A, județul Suceava
4.Tipul licitaţiei: licitaţie publică deschisă, cu strigare, cu preselecție. 5.Licitaţia este organizată şi se va desfăşura conform prevederilor Regulamentului de valorificare a masei lemnoase din fondul forestier proprietate publică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 715/2017, cu modificările și completările ulterioare.
6.Data desfășurării şi ora începerii preselecţiei: 17 mai 2022, ora 15.00. La preselecţie nu participă operatorii economici.
7.Data şi ora-limită până la care pot fi depuse documentaţia pentru preselecţie şi înscrierea la licitaţie: 17 mai 2022, ora 12.00.
Cererea și documentația pentru preselecție și înscrierea la licitație se pot transmite și prin poștă/curier sau prin mijloace electronice (în format *pdf., semnate cu semnătura electronică calificată, la adresa de e-mail: impozite.taxe@saru-dornei.ro )
Desfășurarea ședinței de licitație va avea loc în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 715/2017, cu modificările și completările ulterioare.
8.Pentru informaţii şi date suplimentare vă puteţi adresa organizatorului licitaţiei: Primăria Comunei Șaru Dornei cu sediul în satul Neagra Șarului, comuna Șaru Dornei, nr. 138A, județul Suceava, tel. 0230 574463, fax. 0230 574558, e-mail: impozite.taxe@saru-dornei.ro, sau primaria@saru-dornei.ro Detalii.
Caiet de sarcini - descarca.
SaruDornei_PV_preselectie 17 05 22
ANUNT SELECTIE PERSONAL RPL 2021
IN ATENTIA PROPRIETARILOR SI A POSESORILOR PRIVIND PUBLICAREA DOCUMENTELOR TEHNICE ALE CADASTRULUI PENTRU SECTORUL CADASTRAL NR. 23 DIN UAT SARU DORNEI, JUDETUL SUCEAVA.
CONSULTARE ASUPRA PROPUNERILOR PRELIMINARE PUZ
Comunicat incepere proiect POIM
A fost adaugat nou PDF inteligent pentru Caldura 2021.
Noua varianta are adaugat un nou buton „Recalculare Venit Total„ (pag.12).
Acest buton se apasa de fiecare data dupa ce facem modificari la capitolul de venituri sau numar persoane pentru a calcula corect venitul net lunar.
Este necesar sa aveti instalata ultima varianta de Adobe Reader: https://get.adobe.com/ro/reader/otherversions/
De asemenea a fost actualizat si campul pentru cod furnizor la 30 caractere.
OBSERVATIE
Cererile deja introduse pe formatul vechi NU TREBUIE sa fie reintroduse in noul format.
Anunț licitație publică
Primăria Comunei Șaru Dornei organizează în data de 15 octombrie 2021, ora 11.00, licitaţie publică deschisa cu strigare, cu preselecție, pentru vânzarea unui volum brut total de 2.210,50 m.c. masă lemnoasă pe picior.
Agenții economici interesați pot depune documentația pentru preselecție și cererea de înscriere la licitație până la data și ora-limită: 11 octombrie 2021, ora 12.00.
Preselecția va avea loc in data de 11 octombrie 2021, ora 15.00.
Caietele de sarcini se pot ridica de la sediul primăriei, începând cu data de 06 octombrie 2021 sau se pot descarca direct de pe site-ul organizatorului www.saru-dornei.ro/anunturi/
Desfășurarea ședinței de licitație va avea loc în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 715/2017, cu modificările și completările ulterioare, cu respectarea prevederilor legii nr.55/2020, privind unele stabilirea măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la sediul primăriei, tel. 0230 574463.
SaruDornei_pv preselectie 11102021
ERATA la anuntul privind licitatia publica, cu strigare, cu preselectie, pentru masa lemnoasa pe picior in data de 15 octombrie 2021, ora 11.00. APV
Anunt licitatie masa lemnoasa pe picior oct 2021
LISTA PARTIZI licitatie masa lemnoasa pe picior oct 2021
Studiu de oportunitate privind delegarea gestiunii activității de colectare și transport a deșeurilor municipale în județul Suceava. Formularea unor eventuale puncte de vedere, comentarii si propuneri din partea publicului interesat vor fi transmise către ADIGD pe adresa de mail adigdsv@gmail.com.
În atentia potențialilor beneficiari de fonduri externe, respectiv: companii din toate domeniile,
instituții publice, ONG-uri ( din toate domeniile, cu accent pe cele din domeniile turism, mediu,
asistență socială), alte entități interesate de finanțare, de pe raza UAT Șaru Dornei. Asteptam propunerile pe adresa: primaria@saru-dornei.ro
Eticheta EU Ecolabel pentru unități de cazare, împreună pentru o recuperare durabilă - Comisia Europeană/DG Env.
Eticheta Ecolabel este eticheta voluntară oficială a Uniunii Europene pentru excelență privind mediul, care îndrumă consumatorii către produse și servicii durabile. Eticheta conectează cetățenii și operatorii economici la obiective generale privind economia circulară și neutralitatea climatică.
Pentru unitățile de cazare există 22 criterii obligatorii și 45 opționale referitoare la management general, energie, apă, deșeuri, apă reziduală și altele.
In Romania autoritatea competentă pentru acordarea etichetei este Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor.
Posibilități de promovare existente: website: www.ecolabel.eu, video pe canalul de youtube EU Environment, LinkedIn:EU Ecolabel Instagram: @ourplanet_eu, Twitter: @EU_ENV, Facebook: EU Environment, European Circular Economy Stakeholder Platform | A joint initiative by the European Commission and the European Economic and Social Committee (europa.eu), Green holidays: 5 reasons to stay in a sustainable hotel this summer - META (eeb.org).
În anul 2021 va avea loc o campanie de promovare pentru Ecolabel și EMAS (Eco-Management and Audit Scheme) pentru unități de cazare.
Prezentarile din cadrul seminarului pot fi accesate la adresa: News - Ecolabel - EUROPA.
Va transmit mai jos si alte linkuri utile:
EU Ecolabel criteria are summarised in the factsheet:
https://ec.europa.eu/environment/ecolabel/documents/Tourism1.pdf
The full and official list of EU Ecolabel criteria for tourist accommodations is available at:
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=uriserv:OJ.L_.2017.028.01.0009.01.ENG&toc=OJ:L:2017:028:TOC
These criteria are expiring in 2022, but we intend prolonging their validity at least until the end of 2024.
The application process is explained at:
https://ec.europa.eu/environment/ecolabel/how-to-apply-for-eu-ecolabel.html
The User Manual, and all documentations that has to be provided by the applicant, is available at (scroll down and open the table “tourist accommodations”):
https://ec.europa.eu/environment/ecolabel/products-groups-and-criteria.html
The list of EU Ecolabel tourist accommodations is available on the EU Ecolabel catalogue at:
http://ec.europa.eu/ecat/hotels-campsites/en
The related database is downloadable from the EU Open data portal at:
https://data.europa.eu/euodp/en/data/dataset/eu-ecolabel-products
Anunt_CerereProiecte_sM4.2_S01_prelungit-31.03.2021
Anunt_CerereProiecte_sM6.1_S01_diaspora__SITE
HG nr.3/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei începând cu data de 13 ianuarie 2021
Hotararea nr. 69 a Comitetului Judetean pentru Situatii de Urgenta al judetului Suceava
Hotararea nr. 63 a Comitetului Judetean pentru Situatii de Urgenta al judetului Suceava
Anunț licitație publică
Primăria Comunei Șaru Dornei organizează în data de 02 noiembrie 2020, ora 11.00, licitaţie publică deschisa cu strigare, cu preselecție, pentru vânzarea unui volum brut total de 2932,00 mc masă lemnoasă pe picior.
Agenții economici interesați pot depune documentația pentru preselecție și cererea de înscriere la licitație până la data și ora-limită: 28 octombrie 2020, ora 13.00.
Preselecția va avea loc in data de 28 octombrie 2020, ora 15.00.
Caietele de sarcini se pot ridica de la sediul primăriei, începând cu data de 23 octombrie 2020 sau se pot descarca de pe : www.saru-dornei.ro/anunturi/
Informaţii suplimentare se pot obţine de la sediul primăriei, tel. 0230 574463.
ANUNT
Va informam ca:
- luni ,24 august 2020, incepand cu ora 9,00,
- marti,25 august 2020, incepand cu ora 9,00,
in Sala Caminului Cultural Neagra Sarului, vor fi prezenti reprezentatii APIA Vatra Dornei, in vederea semnarii de catre fermieri, a cererilor depuse la APIA in anul 2020. Sunt asteptati toti fermierii care au depus cereri si nu le-au semnat.
PRIMARIA SARU DORNEI
Primăria Comunei Șaru Dornei, organizează în data de 03 AUGUST 2020 - ora 11.00, licitaţie publică în plic închis cu preselecție, pentru vânzarea unui volum de 1714,89 mc. materiale lemnoase fasonate. ANUNT licitatie lemn fasonat 03082020 Lista loturi grupaje lemn fasonat ÎN VEDEREA SCĂDERII/ELIMINĂRII DE INCENDIERI ILEGALE DE VEGETAȚIE USCATĂ ȘI DEȘEURI VEGETALE Nr. 240 din 14.04.2020 Primăria Comunei Șaru Dornei, organizează în data de 10 aprilie 2020, următoarele licitaţii publice în plic închis cu preselecție: Caiet de sarcini masa lemnoasa pe picior. Caiet de sarcini materiale lemnoase fasonate. Proces verbal preselectie masa lemnoasa pe picior. Proces verbal preselectie materiale lemnoase fasonate. Măsura 15 - Servicii de silvomediu, servicii climatice și conservarea pădurilor Schema de ajutor de stat - Servicii de silvomediu, servicii climatice și conservarea pădurilor MINISTERUL AGRICULTURII ȘI DEZVOLTĂRII RURALE AGENȚIA NAȚIONALĂ A ZONEI MONTANE Cursuri de formare profesională Agenția Națională a Zonei Montane organizează în perioada următoare, la sediul instituției și în teritoriul montan, cursuri de formare profesională, gratuit, pentru fermierii care dețin angajamente pe Măsura 10 – Agro-mediu și climă, Măsura 11 – Agricultură ecologică, din cadrul Programului Național de Dezvoltare Rurală (PNDR 2014-2020). Cursurile au o durată de 24 de ore și sunt finalizate cu acordarea unui atestat de participare. De asemenea, Agenția Națională a Zonei Montane organizează, la sediul instituției, cursuri de formare profesională, gratuit, pentru fermierii care au în implementare proiecte pe Submăsura 6.1 – Sprijin pentru instalarea tinerilor fermieri și Submăsura 6.3 – Sprijin pentru dezvoltarea fermelor mici, cu o durată de 40 de ore și sunt finalizate cu acordarea unui atestat de participare. Actele necesare înscrierii la curs sunt următoarele: -copie carte de identitate (buletin) al beneficiarului; -copie certificat de naștere al beneficiarului; -cerere tip; -fișa fermierului. Înscrieri și informații suplimentare se pot obține la sediul instituției din Str. Runc, nr. 23, Vatra Dornei, județul Suceava sau la telefon: 0230/375.036. Persoană de contact: consilier principal, Maria CIOCAN-ALUPII, maria.ciocan@azm.gov.ro. Str. Runc nr. 23, Vatra Dornei, cod poştal 725700, Judeţul Suceava, România Tel: +4 0230 375 036 Fax: +4 0230 375 036 E-mail: secretariat@azm.gov.ro Primăria Comunei Șaru Dornei, organizează în data de 17 octombrie 2019, ora 11.00 licitaţie publică deschisa cu strigare, cu preselecție, pentru vânzarea unui volum brut total de 5326 mc masa lemnoasa pe picior. Primăria Comunei Șaru Dornei, organizează în data de 10 septembrie 2019, ora 11.00 licitaţie publică deschisa cu strigare, cu preselecție, pentru vânzarea unui volum brut total de 975,79 mc materiale lemnoase fasonate. Vă facem cunoscut că în data de 29 și 30 martie 2019, la Iulius Mall Suceava, parter, zona liftului panoramic, între orele 10 și 18 va avea loc bursa - Cafeneaua cu joburi, organizată de AJOFM Suceava în parteneriat cu S.C. Echipa Fycu Cim SRL ( ECIM). Înscrierile se pot face pe site www.cafeneauacujoburi.ro, link:https://cafeneauacujoburi.ro/lp-suceava/ . Angajatorii interesați să se înscrie la bursă, pentru promovarea afacerii și recrutare de personal, pot analiza oferta organizatorilor. Informatii suplimentare - telefon 0751504018. Informare producatori agricoli asupra schemei de ”Ajutor de minimis pentru aplicarea Programului de sustinere a productiei de usturoi”. Anunt licitatie vanzare masa lemnoasa pe picior si de materiale lemnoase fasonate. IN ATENTIA CONTRIBUABILILOR PERSOANE JURIDICE CARE DETIN CLADIRI SUPUSE IMPOZITARII Potrivit prevederilor art. 460 alin (6) și (8) din Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, PRIMARIA COMUNEI SARU DORNEI Invităm cetățenii comunei Șaru Dornei să-și achite obligațiile fiscale datorate bugetului local, contribuind astfel la susținerea și realizarea proiectelor pe care ni le-am propus pentru comunitatea noastră, precum și la posibilitatea de a vă oferi servicii publice de cât mai bună calitate. Mulțumim tuturor contribuabililor care au achitat în termenul legal impozitele și taxele locale datorate bugetului local. Inspectoratul pentru Situații de Urgență ”BUCOVINA” al Județului Suceava. In data de 11.11.2017 se va intrerupe furnizarea energiei electrice, in intervalul 9,oo-17,oo. Detalii aici. Primăria Comunei Șaru Dornei, cu sediul în loc. Neagra Șarului, com. Șaru Dornei nr.138A, jud. Suceava, telefon/fax 0230574463, 0230574458 organizează în data de 28 august 2017, ora 11.oo, licitaţie publică deschisa cu strigare pentru vânzarea unui volum brut total de 764,55 mc materiale lemnoase fasonate, la drum auto, din fondul forestier proprietate publică a Comunei Șaru Dornei. Revenim cu rugămintea de a colecta selectiv deșeurile, de a cosi zona din dreptul proprietății și de a consuma apa rațional pe perioada secetei. Primăria comunei ȘARU DORNEI informează că Școala Gimnazială Neagra Șarului s-a clasat pe locul I în cadrul campaniei numite ”Baterel și Lumea Non-E” - editia 2016 - 2017, organizată de către Asociatia Environ, colectând cea mai mare cantitate de deșeuri de echipamente electrice și electronice - 3.944 kg. In data de 23.05.2017 se va intrerupe furnizarea energiei electrice, in intervalul 9,3o-17,3o. Detalii aici. Inspectoratul General pentru Situații de Urgență va desfasura in perioada 18-21 aprilie 2017 - un amplu exercitiu, la nivel national, pentru testarea si verificarea unor echipamente din componenta sistemului de instiintare, avertizare si alarmare in situatii de protectie civila – PROCIV 2017. Purtator de cuvant - plt.adj. Alin GALEATA - 0747 051950 * Recomandare generala: pentru alte informatii vizitati si pagina de facebook ISU „Bucovina” Suceava - https://www.facebook.com/ISUSuceava/ Primăria ȘARU DORNEI roagă locuitorii comunei să participe la campania de curățenie de primăvară prin igienizarea zonei pe porțiunea din dreptul gospodăriei sau terenului aflat în proprietate efectuând lucrări de: Primăria Comunei Șaru Dornei, cu sediul în loc. Neagra Șarului, com. Șaru Dornei nr.138A, jud. Suceava, telefon/fax 0230574463, 0230574458 organizează în data de 29 martie 2017, ora 11.oo, licitaţie publică deschisa cu strigare pentru vânzarea unui volum brut total de 586,51 mc materiale lemnoase fasonate, la drum auto, din fondul forestier proprietate publică a Comunei Șaru Dornei. Marți, 28 februarie 2017, ora 10ºº, cetățenii din comuna Șaru Dornei, sunt invitați la Căminul Cultural din Neagra Șarului, unde se va prezenta modul de acordare a subvențiilor pentru anul 2017. Se va discuta și despre programele: Primăria Comunei Șaru Dornei. Primăria Comunei Șaru Dornei, cu sediul în loc. Neagra Șarului, com. Șaru Dornei nr.138A, jud. Suceava, telefon/fax 0230574463, 0230574458 organizează în data de 19 octombrie 2016, ora 11.00 licitaţie publică deschisa cu strigare pentru vânzarea unui volum brut total de 1792 mc masa lemnoasa pe picior din fondul forestier proprietate publică a Comunei Șaru Dornei. Astăzi, 28 septembrie 2016, Ministerul Mediului Apelor și Pădurilor a lansat Programul Casa Verde Clasic, atât pentru populație cât și pentru persoanele juridice, urmare a publicării Ghidului de Finanțare în Monitorul Oficial și dispoziției AFM privind perioadele în care se pot depune proiectele în vederea obținerii finanțării. Primăria Comunei Șaru Dornei, cu sediul în loc. Neagra Șarului, com. Șaru Dornei nr. 138A, jud. Suceava, telefon/fax 0230574463, 0230574458 organizează în data de 04 august 2016, ora 11.00 licitaţie publică deschisa cu strigare pentru vânzarea unui volum brut total de 2343 mc masa lemnoasa pe picior din fondul forestier proprietate publică a Comunei Șaru Dornei. Agenții economici interesați pot depune documentația pentru preselecție și cererea de înscriere la licitație până la data și ora-limită: 27 iulie 2016, ora 15.00 Preselectia va avea loc in data de 28 iulie 2016, ora 11.00. Caietele de sarcini se pot ridica de la sediul primariei, începând cu data de 21 iulie 2016. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul primăriei. Termenele pentru plata impozitelor locale și pentru depunerea unor declarații au fost prelungite după cum urmează: Primăria Comunei Șaru Dornei, cu sediul în loc. Neagra Șarului, com. Șaru Dornei nr. 138A, jud. Suceava, telefon/fax 0230574463, 0230574458 organizează în data de 06 aprilie 2016, ora 11.00 licitaţie publică deschisa cu strigare pentru vânzarea unui volum brut total de 1412 mc masa lemnoasa pe picior din fondul forestier proprietate al Comunei Saru Dornei. Incepand cu anul 2016 , cladirile aflate in proprietatea persoanelor fizice sau juridice, se impoziteaza in functie de destinatia acestora si anume: In atenția contribuabililor care inregistreaza datorii față de bugetul local al comunei Șaru Dornei Va facem cunoscut ca prin Hotararea Consiliului Local al Comunei Saru Dornei nr.62/2015 s-a aprobat acordarea de facilitati fiscale sub forma anulării unei cote din majorările de întârziere datorate ca urmare a neachitării la termen a obligaţiilor de plată restante datorate bugetului local, dupa cum urmeaza: Primăria Comunei Șaru Dornei, cu sediul în loc. Neagra Șarului, com. Șaru Dornei nr. 138A, jud. Suceava, telefon/fax 0230574463, 0230574458 organizează în data de 29 aprilie 2015, ora 10.00 licitaţie publică deschisa cu strigare pentru vânzarea unui volum brut total de 2793 mc masa lemnoasa pe picior din fondul forestier proprietate a Comunei Saru Dornei.
Preselectia va avea loc in data de 29 IULIE 2020, ora 15,00.
Caietele de sarcini se pot procura de la sediul Primăriei sau se pot descărca de pe site-ul primăriei, începând cu data de 27 IULIE 2020.
Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0230 574463.Decret privind prelungirea starii de urgenta pe teritoriul României.
- ora 11.00, pentru vânzarea unui volum de 1085 mc. masă lemnoasă pe picior,
- ora 13,00, pentru vânzarea unui volum de 466 mc. materiale lemnoase fasonate.
Preselectia va avea loc in data de 07 aprilie 2020, ora 14,00 - pentru masa lemnasă pe picior și ora 15,00 pentru materialele lemnoase fasonate.
Caietele de sarcini se pot descărca de pe site-ul primăriei, începând cu data de 01 aprilie 2020.
Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0230574463.
Anunt licitatie masa lemnoasa pe picior.
Anunt licitatie materiale lemnoase fasonate.ORDONANTA MILITARA nr. 3 privind masurie de prevenire a raspandirii COVID-19
Agenții economici interesați pot depune documentația pentru preselecție și cererea de înscriere la licitație până la data și ora-limită: 14 octombrie 2019, ora 12.00.
Preselectia va avea loc in data de 14 octombrie 2019, ora 14.00.
Caietele de sarcini se pot ridica de la sediul primariei, începând cu data de 08 octombrie 2019.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la sediul primăriei. Proces verbal preselectie.
Agenții economici interesați pot depune documentația pentru preselecție și cererea de înscriere la licitație până la data și ora-limită: 05 septembrie 2019, ora 12.00.
Preselectia va avea loc in data de 05 septembrie 2019, ora 14.00.
Caietele de sarcini se pot ridica de la sediul primariei, începând cu data de 03 septembrie 2019.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la sediul primăriei. Proces verbal preselectie. Primăria Comunei Șaru Dornei, organizează în data de 09 iulie 2019, ora 11.00 licitaţie publică deschisa cu strigare, cu preselecție, pentru vânzarea unui volum brut total de 1439,95 mc materiale lemnoase fasonate.
Agenții economici interesați pot depune documentația pentru preselecție și cererea de înscriere la licitație până la data și ora-limită: 04 iulie 2019, ora 12.00.
Preselectia va avea loc in data de 04 iulie 2019, ora 14.00.
Caietele de sarcini se pot ridica de la sediul primariei, începând cu data de 02 iulie 2019.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la sediul primăriei. Proces verbal de licitatie.Incepand cu data de 1.04.2019 puteti vedea in timp real informatii despre intreruperile programate si la adresa web: https://delgaz.ro/intreruperi-programate#!/
Masuri principale de apărare impotriva incendiilor
- premergatoare si pe perioada desfasurarii manifestarilor religioase cu public numeros.
Intreruperi programate in alimentarea cu energie electrica
În vederea executării lucrărilor în condiții de siguranță, sunt necesare
întreruperi în alimentarea cu energie electrică a consumatorilor:- Pentru consumatorii din localitatea Sarisorul Mare, Sarisorul Mic, Sarul Bucovinei,
zona PT 1, 2 Sarisorul Mare, PT 1 Sarisorul Mic, PT 1, 2, 3 si 4 Saru
Bucovinei alimentarea cu energie electrică va fi întreruptă în data de 02.04.2019
intre orele 10:00 - 18:00 .- Pentru consumatorii din localitatea Sarisorul Negrii, Neagra Sarului, Gura Haitii,
zona PT 1 Sarisorul Negrii, PT 1,2,6,7,8 si 11 Neagra Sarului si Gura Haitii in
totalitate alimentarea cu energie electrică va fi întreruptă în data de 03.04.2019
intre orele 10:00 - 18:00 .Având în vedere Legea nr. 248 privind stimularea participării în învățământul preșcolar a copiilor provenind din familii defavorizate, prin acordarea de tichete sociale.
Pentru a beneficia de tichete sociale, solicitanții trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- vârsta minimă a copilului este de 3 ani, iar vârsta maximă a copilului este de 6 ani, împliniți după data de 1 septembrie a anului școlar curent;
- venitul lunar pe membru de familie este de până la de două ori nivelul venitului minim garantat pentru o persoană singură, prevăzut de Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, adică 284 lei;Dacă sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, solicitanții trebuie să depună la Primăria comunei Șaru Dornei, un dosar ce va cuprinde:
- cerere și declarație pe propria răspundere completată de către reprezentantul legal al familiei;
- cărțile de identitate ale părinților, precum și a copiilor
- certificate de naștere ale copiilor aflați în întreținerea familiilor defavorizate;
- certificatul de căsătorie;
- adeverință de la Administrația Finanțelor Publice Vatra Dornei;
- dovada veniturilor (cupoane alocație, cupoane de pensie, cupoane de șomaj, adeverințe de salariat, etc.)
- orice modificare intervenită se anunță în termen de 15 zile: micșorarea sau mărirea numărului de membri din familie, când se modifică veniturile familiei, alte situații.
- dovada frecventării grădiniței;
- hotărârea judecătorească de încredințare în vederea adopției, potrivit legii;
- hotărârea judecătorească de încuviințare a adopției, potrivit legii;
- dispoziția conducătorului direcției generale de asistență socială și protecția copilului sau hotărârea comisiei pentru protecția copilului ori a instanței de judecată, după caz, pentru măsura plasamentului; hotărârea judecătorească de instituire a tutelei sau, după caz, dispoziția autorității tutelare, potrivit legii;
- hotărârea judecătorească prin care soțul/ soția este declarat/ declarată dispărut/ dispărută;
- hotărârea judecătorească prin care soțul/ soția este arestat/ arestată preventiv pe o perioadă mai mare de 30 de zile sau execută o pedeapsă privativă de libertate și nu participă la întreținerea copiilor;
- după caz, alte acte doveditoare privind componența familiei;Perioada de depunere a dosarelor în vederea acordării tichetelor sociale este: 24 septembrie - 5 octombrie 2018.
Intreruperi programate in alimentarea cu energie electrica.
04.09.2018 - PT 2 Neagra Sarului - Centru
05.09.2018 - PT1 SARU DORNEI - Danesti
Primăria comunei ȘARU DORNEI informează că Școala Gimnazială Neagra Șarului s-a clasat pe locul I în cadrul campaniei numite ”Baterel și Lumea Non-E” – editia 2017 – 2018, organizată de către Asociatia Environ, colectând cea mai mare cantitate de deșeuri de echipamente electrice și electronice.
Colectare
Cea mai mare cantitate de deseuri electrice (DEEE)
Scoala Gimnaziala Neagra Sarului - prof.Dumbrava Liliana
8236 kg
Dotari in valoare de 1000 euro
Pe această cale dorim să mulțumim elevilor și profesorilor Școlilor Neagra Șarului și Șaru Dornei.
Intreruperi programate in alimentarea cu energie electrica
26.06.2018 - PT 1 Sarisorul Mic
- repararea gardurilor;
- curățarea șanțurilor;
- desfundarea podețelor;
- înlăturarea vegetației nedorite;
- văruirea pomilor.
Doar împreună putem contribui la înfrumusețarea comunei și asigurarea unui mediu de viaţă curat şi sănătos.
Intreruperi programate in alimentarea cu energie electrica
- 11.04.2018 - PTA 1 Danesti - Saru Dornei.
” (6)Valoarea impozabilă a clădirii se actualizează o dată la 3 ani pe baza unui raport de evaluare a clădirii întocmit de un evaluator autorizat în conformitate cu standardele de evaluare a bunurilor aflate în vigoare la data evaluării, depus la organul fiscal local până la primul termen de plată din anul de referință.
(8) În cazul în care proprietarul clădirii nu a actualizat valoarea impozabilă a clădirii în ultimii 3 ani anteriori anului de referință, cota impozitului/taxei pe clădiri este 5%.”.
Avand în vedere aceasta prevedere vă aducem la cunoștintă următoarele:
1. Persoanele juridice care și-au realizat ultima reevaluare a clădirilor la data evaluarii 31 decembrie 2014 (sau anterior acestei date), pot sa depună noile rapoarte de evaluare la sediul instituției noastre până la data de 31 martie 2018, în caz contrar cota de impozitare va fi de 5 % aplicată la ultima valoare de impozitare înregistrată.
2. Data evaluării trebuie să fie 31 decembrie 2017.
3. Data intocmirii si inregistrarii raportului trebuie să fie pana la 31 martie 2018, in caz contrar rapoartele de evaluare pentru impozitare nu pot produce efecte pentru anul curent.
4. Rapoartele de evaluare pentru impozitare se realizează numai de către evaluatori autorizați înregistrați in Tabloul Oficial (anevar.ro).
5. Rapoartele de evaluare trebuie sa contina dovada ca rezultatele evaluarii au fost inregistrate in baza de date BIF(baza de informatii fiscale) ANEVAR.Fermierii din comuna Șaru Dornei care dețin vaci de lapte, sunt invitați
miercuri, 14 martie 2018, ora 13°°, la Căminul Cultural din Neagra Șarului,
în vederea discutării STRATEGIEI PE TERMEN LUNG a creșterii animalelor în comuna noastră.
CONDUCEREA
Intreruperi programate in alimentarea cu energie electrica
- 22-23.02.2018 - PTA 1 Moroseni - Saru Bucovinei.
Apicultorii trebuie sa solicite codul pentru stupina de la Oficiul Judetean de Zootehnie Suceava. Detalii aici.
Intreruperi programate in alimentarea cu energie electrica
- 22-23.01.2018 - PTA 1 Plaiu Sarului
- 25-26.01.2018 - PTA1 Sarisoru Mare
Anunt licitatie vanzare masa lemnoasa pe picior si de materiale lemnoase fasonate.
Primăria comunei Șaru Dornei va demara o acţiune de recuperare a debitelor restante pe care contribuabilii - persoane fizice şi persoane juridice le înregistrează față de bugetul local.
Prima fază constă într-o acţiune de informare şi de încercare de stingere amiabilă a acestor debite. Reamintim că pentru plata cu întârziere a impozitelor şi taxelor locale se percep majorări de întârziere de 1% pentru fiecare lună sau fracţiune de lună de întârziere.
De asemenea, în conformitate cu prevederile art.162 din legea 227/2015 privind Codul de procedură fiscală, până la data de 31 ianuarie 2018 vom publica/afișa lista debitorilor care inregistrează obligații fiscale restante la data de
31 decembrie 2017.
Pentru situaţiile în care nu va fi posibilă recuperarea debitelor, vom fi nevoiți să aplicăm măsuri de executare silită asupra bunurilor și veniturilor deținute de către contribuabili în condițiile capitolului VIII din legea 227/2015 privind Codul de procedură fiscală și de transformare a amenzilor în muncă în folosul comunității, conform prevederilor art. 9 și 39 din Ordonanța Guvernului nr.2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor.
Plata impozitelor și taxelor locale se poate face direct la casieria Primăriei-birou 11, în fiecare zi de luni până vineri, prin mandat poștal, sau prin ordin de plata.
Vă informăm totodată că impozitele și taxele pentru anul 2018 au rămas la nivelul anului trecut, iar contribuabilii persoane fizice care achită integral, până la 31 martie 2018, impozitele pe clădiri, terenuri și mijloace de transport în cuantum de peste 50 lei beneficiază de bonificația de 10 %.In perioada 09-15.01.2018 se va intrerupe furnizarea energiei electrice. Detalii aici .
In perioada 08-12.01.2018 se va intrerupe furnizarea energiei electrice. Detalii aici .
Măsuri minimale de prevenire a incendiilor premergător și pe timpul sărbătorilor de iarnă.
In perioada 07-08.12.2017 se va intrerupe furnizarea energiei electrice. Detalii aici .
In data de 28.11.2017 se va intrerupe furnizarea energiei electrice. Detalii aici .
ANUNȚ
În perioada 22 – 23 noiembrie 2017, ora 10ºº, fermierii care au pachete de agromediu la APIA și care încă nu au urmat un curs de calificare, conform angajamentelor legale, sunt rugați să se prezinte la Căminul Cultural Neagra Șarului pentru înscriere și participarea la curs.Campanie de informare privind deschiderea punctelor gastronomice locale.
Prima întâlnire, joi, 16 nov. 2017, ora 10,oo, sala de ședințe a Primăriei Șaru Dornei.
In perioada 20-24.11.2017 se va intrerupe furnizarea energiei electrice. Detalii aici .
Agenții economici interesați pot depune documentația pentru preselecție și cererea de înscriere la licitație până la data și ora-limită: 22 august 2017, ora 15.oo.
Preselectia va avea loc in data de 23 august 2017, ora 11.oo.
Caietele de sarcini se pot ridica de la sediul primariei, începând cu data de 21 august 2017.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la sediul primăriei.
Vă mulțumim!
Pe această cale dorim să mulțumim elevilor și profesorilor Școlilor Neagra Șarului și Șaru Dornei.
In perioada 18-21 aprilie a.c., in localitati din tara, inclusiv in cele din judetul Suceava, va fi declansat mecanismul de instiintare a autoritatilor privind iminenta producerii unor evenimente deosebite si vor fi actionate echipamentele dedicate de avertizare/alarmare a populatiei din zone posibil a fi afectate de dezastre, prin intermediul semnalelor acustice.
Simularile vor incepe marti, 18 aprilie a.c., iar timp de patru zile vor fi verificate atat fluxurile de transmitere a mesajelor de instiintare catre autoritati, cat si modul de functionare a mijloacelor de alarmare a populatiei (sirene) existente la nivelul comunitatilor.
In perioada vizata, locuitorii judetului Suceava vor auzi semnalul de alarmare, compus din 5 sunete a cate 16 secunde fiecare, in intervalul orar 10:00-15:00. De asemenea, in functie de caracteristicile tehnice, vor fi testate si echipamentele care permit transmiterea mesajelor de avertizare vocala catre populatie.
Recomandam cetatenilor sa ramana calmi si sa urmareasca informarile inspectoratului pentru situatii de urgenta. Mesajele tip voce vor fi particularizate cu sintagma „EXERCITIU”.
INFO BACKGROUND
Instiintarea, avertizarea, prealarmarea si alarmarea se realizeaza in scopul dispunerii masurilor de protectie a populatiei si bunurilor materiale, precum si pentru limitarea efectelor dezastrelor. Cele mai des intalnite situatii in care este alarmata populatia, prin intermediul sirenelor electrice si electronice, au loc pe timpul inundatiilor, cand este semnalata iminenta producerii unor viituri care sa puna in pericol viata persoanelor.
De asemenea, sistemul de instiintare - alarmare este utilizat in cazul producerii unor accidente tehnologice in care sunt implicate substante periculoase, ruperii unor baraje hidrotehnice sau caderii obiectelor din atmosfera. Aceasta metoda destinata protectiei populatiei civile poate fi utilizata si pe timpul conflictelor armate.
Prin intermediul acestor mijloace de alarmare pot fi transmise semnale acustice cu diferite semnificatii sau pot fi transmise mesaje vocale care vizeaza anumite masuri pentru comunitate.
***
La nivelul judetului Suceava, exista 150 de sirene de alarmare publica, care pot fi utilizate in cazul unor dezastre sau alte situatii de protectie civila, modul de actionare a acestora fiind realizat local sau centralizat, din dispecerate.
Responsabilitatea mentinerii in stare de operativitate a sistemului de instiintare-alarmare revine autoritatilor publice locale, iar reprezentantii inspectoratelor pentru situatii de urgenta deruleaza, periodic, actiuni de verificare in teren.
In anul 2016, inspectoratele pentru situatii de urgenta (ISU) din tara au organizat 1.533 exercitii de alarmare la nivelul localitatilor. Din acestea, 34 de exercitii au fost efectuate de catre pompierii militari la nivelul judetului Suceava, actiuni derulate in colaborare cu Comitetul Judetean si Comitetele Locale pentru Situatii de Urgenta, institutiile publice cu atributii in managementul situatiilor de urgenta si operatorii economici sursa de risc.
Rezilienta comunitatii pentru a depasi urmarile unor dezastre este consolidata prin pregatirea permanenta a autoritatilor responsabile cu managementul tipului de risc, in colaborare cu populatia civila, pentru atingerea dezideratului comun de imbunatatire a capacitatii de reactie a unui stat in fata provocarilor.
- repararea gardurilor;
- curățarea șanțurilor;
- desfundarea podețelor;
- înlăturarea vegetației nedorite;
- văruirea pomilor.
Doar împreună putem ajuta la înfrumusețarea comunei și asigurarea unui mediu de viaţă curat şi sănătos.
Agenții economici interesați pot depune documentația pentru preselecție și cererea de înscriere la licitație până la data și ora-limită: 23 martie 2017, ora 15.oo.
Preselectia va avea loc in data de 24 martie 2017, ora 11.oo.
Caietele de sarcini se pot ridica de la sediul primariei, începând cu data de 20 martie 2017.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la sediul primăriei.
Vor fi prezenți reprezentanți APIA.
- Casa Verde;
- Împădurirea terenurilor agricole;
- Instalarea tinerilor fermieri;
- Modernizarea exploatațiilor agricole.
Agenții economici interesați pot depune documentația pentru preselecție și cererea de înscriere la licitație până la data și ora-limită: 11 octombrie 2016, ora 15.00
Preselectia va avea loc in data de 12 octombrie 2016, ora 11.00.
Caietele de sarcini se pot ridica de la sediul primariei, începând cu data de 06 octombrie 2016.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la sediul primăriei.Populația poate începe pregătirea dosarelor de finanțare care vor fi depuse, la sediile agențiilor pentru protecția mediului din județele de reședință, în sesiunea programată între 10 și 24 octombrie.
Detalii suplimentare aici .
1. Termenul de declarare a clădirilor cu destinație nerezidențială sau mixtă deținute de persoanele fizice a fost prelungit de la 31 martie 2016, la 31 mai 2016.
2. Termenul de declarare a clădirilor deținute de persoanele juridice a fost de asemenea prelungit de la 31 martie 2016 la 31 mai 2016.
3. Primul termen de plată pentru impozitul pe clădiri, impozitul pe teren și impozitul pe mijloacele de transport datorate de orice contribuabil a fost prelungit de la 31 martie 2016, la 30 iunie 2016.
Contribuabilii persoane fizice care achită integral, până la 30 iunie 2016, impozitele pe clădiri, terenuri și mijloace de transport în cuantum de peste 50 lei beneficiază de bonificația de 10 % aprobată de către Consiliul Local.
Preselectia va avea loc in data de 30 martie 2016, ora 11.00.
Caietele de sarcini se pot ridica de la sediul primariei, începând cu data de 23 martie 2016.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la sediul primăriei.
A) cladire nerezidentiala – orice cladire care nu este rezidentiala( ex. Spatii comerciale, industriale, spatii in care se desfasoara o activitate economica)
B) cladire rezidentiala—constructie alcatuita din una sau mai multe camere folosite pentru locuit, cu dependintele, dotarile si utilitatile necesare, care satisface cerintele de locuit ale unei persoane sau familii;
C) cladire mixta- cladire folosita atat in scop rezidential cat si nerezidential.
Persoanele fizice care la data de 31 decembrie 2015 au în proprietate clădiri nerezidețiale sau clădiri cu destinație mixtă au obligația să depună o declarație, până la data de 31 martie 2016, conform modelului 2016 - ITL aprobat prin Ordinul Comun MFP/MDRAP nr.4087/2069 din 22 decembrie 2015 publicat în MO nr.972/29.12.2015.
Depun declaratii persoanele fizice care au inregistrat in locuinta un sediu social, precum si persoanele fizice care desfasoara activitati independente si care au declarat sediul la adresa de domiciliu.
Exemplu: în cazul în care un contribuabil are o locuință cu destinatie mixtă, unde a înregistrat un sediu social ca persoana fizică autorizată sau ca un SRL, chiar dacă nu isi desfășoara activitatea acolo, trebuie să depuna această declarație până la 31.03.2016.
Pentru obtinerea de informatii suplimentare va rugam sa va adresati biroului impozite si taxe din cadrul primariei.
- Dacă contribuabilul achită integral obligaţiile de plată principale, inregistrare ca restante la data de 30 septembrie 2015, inclusiv, şi depune cerere de anulare a majorărilor de întârziere aferente acestora, până la data de 31 martie 2016, se anuleaza 0 cota de 50% din majorările aferente obligaţiilor principale restante, contribuabilul fiind obligat să achite doar diferența de 50%.
- Daca intentionati sa beneficiati de aceste facilitati fiscale va rugam sa va adresati pentru depunerea cererii si obtinerea de informatii suplimentare biroului impozite si taxe din cadrul primariei.
Preselectia va avea loc in data de 24 aprilie 2015, ora 10.00.
Caietele de sarcini se pot ridica de la sediul primariei, începând cu data de 02 aprilie 2015.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la sediul primăriei.